  • Data: 2009-02-23 11:10:29
    Temat: Re: umowa przedwstępna
    Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Zapis co do terminu sprzedaży oznacza, iż wcześniej sprzedający nie ma
    > obowiązku sprzedać Ci tego lokalu.
    > O wyprowadzkach pewnie nie ma słowa, bo byś wspomniała.

    > Że nie dostaniesz lokalu, dopóki całości nie zapłacisz.

    > Ten zapis o tym nie decyduje.

    o terminie wyprowadzki nie ma ani słowa, która więc strona odstąpi od umowy
    przedwstępnej w przypadku, gdy termin wyprowadzki sprzedających nie zostanie
    ustalony, tzn że my nie zgodzimy się na ich odległe terminy a oni na nasze.
    Dodam tylko, że wcześniej była umowa ustana z której wynikało, że po wpłaceniu
    całości gotówki potrzebują oni kilka dni (max 2 tygodnie) na przeprowadzkę i
    opuszczenie lokalu. Przy tych ustaleniach była również osoba z biura nieruchomości