  • Data: 2002-11-24 20:20:18
    Temat: umowa o dzieło
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam ptanie:
    jestem osoba prywatna i chcialbym zaczac robic strony WWW za
    pieniadze. nie jestem pewien w jaki sposob pownienem sie rozliczac z
    klientem. czytalem ze najlepsza forma jest umowa o dzielo.
    czy ktos ma przykladowy tekst takiej umowy???
    jeli tak prosilbym na priva, albo tu bo pewnie troszke osob jest tym
    zaintersowanych...

    dzieki z gory
    pozdrawiam

    Michal Juda
    michal(at)juda(kropka)pl
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205