  • 1. Data: 2009-03-04 08:25:30
    Temat: umowa o dystrybucji
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Jestem producentem oprogramowania i chciałem do sklepu dać mój program kilka
    sztuk pudełek w komis. Jak sporządzić taką umowę żeby się zabezpieczyć w
    razie czego.

  • 2. Data: 2009-03-04 08:51:11
    Temat: Re: umowa o dystrybucji
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Jestem producentem oprogramowania i chciałem do sklepu dać mój program kilka
    > sztuk pudełek w komis. Jak sporządzić taką umowę żeby się zabezpieczyć w
    > razie czego.

    Zgłoś się do polskich dystrybutorów gier - oni mają przećwiczone
    wszystkie tematy związane z dystrybucją, a w większości są otwarci na
    dystrybucję czegoś innego, niż gra.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2009-03-05 09:50:48
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Zgłoś się do polskich dystrybutorów gier - oni mają przećwiczone wszystkie
    > tematy związane z dystrybucją, a w większości są otwarci na dystrybucję
    > czegoś innego, niż gra.

    znasz może takich dystrybutorów, którzy są otwarci?

  • 4. Data: 2009-03-05 10:26:48
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > znasz może takich dystrybutorów, którzy są otwarci?

    Parę lat temu mógłbym podać konkretne firmy - jedne bardziej otwarte,
    inne bardziej zorientowane na soft dla nastolatków (niekoniecznie gry,
    ale jednak pod kątem młodych) - teraz nie ma sensu, bo szczegóły się już
    pewnie pozmieniały.

    Ale wystarczy kupić taki CD Action i sobie pospisywać z niego
    dystrybutorów. Ja tak kiedyś zrobiłem.

  • 5. Data: 2009-03-05 12:35:14
    Od: "bbl" <b...@y...com>

> [...]
    > pewnie pozmieniały.
    >
    > Ale wystarczy kupić taki CD Action i sobie pospisywać z niego

    to dobry pomysł, mi chodzi teraz na początek jeszcze że mam w swoim mieście
    kilka sklepów i chciałbym im dać moje programy do rozprowadzania.

  • 6. Data: 2009-03-05 13:18:49
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > to dobry pomysł, mi chodzi teraz na początek jeszcze że mam w swoim mieście
    > kilka sklepów i chciałbym im dać moje programy do rozprowadzania.

    Ale to nie lepiej zrobić od razu profesjonalnie?

    Przecież wydawnictwa mają już doświadczenie - współpracują już z wieloma
    takimi producentami oprogramowania, pomagając im na wszystkich
    szczeblach, od grafiki i składu, poprzez profesjonalny marketing, po
    dystrybucję i logistykę.