    From: "grzesiek" <grzes@.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa agencja pracy
    Date: Wed, 10 Oct 2007 11:05:08 +0200

    dostalem prace zagranica mam podpisac dwie umowy jedna z agencja druga z
    pracodawca W umowie z agencja znalazl sie zapis ktory mowi:

    "4. W przypadku, gdy Klient w terminie do 7 dni przed Wyznaczonym Terminem
    zawiadomi Agencję o rezygnacji z podjęcia pracy i odstąpieniu od niniejszej
    Umowy, Agencja nie będzie występowała do Klienta z roszczeniami
    odszkodowawczymi. Jeśli natomiast Klient nie stawi się u Pracodawcy w
    Wyznaczonym Terminie w miejscu pracy, lub też podejmie pracę i w terminie 3
    miesięcy od jej rozpoczęcia porzuci miejsce pracy lub zostanie zwolniony z
    jego winy Agencja będzie w takiej sytuacji miała roszczenie wobec Klienta o
    zapłatę kary umownej w kwocie 2000 PLN tytułem refundacji kosztów związanych
    z koniecznością pilnego zastępczego zabezpieczenia przez Agencję potrzeb
    Pracodawcy - co nie ograniczą zgłoszenia dalszych roszczeń odszkodowawczych.
    "

    moje pytanie brzmi gdyz nigdy czegos takiego nie podpisywalem jest to moja
    pierwsza praca przez agencje czy to sa normalne praktyki czy to jest zgodne
    z prawem? co o tym myslicie

    grzegorz