  • 21. Data: 2006-10-31 22:22:59
    Temat: Re: umowa TVSAT c.d. [ot]
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > Czas na obiecany EOT. Gratuluję milimetrowo ustawionej anteny i
    > pozdrawiam.

    To po co w ogóle zaczynasz nic nie wnoszące OT ? Chcesz zostać zauważony czy
    jak?
    Wg. twojej teorii setki monterów telewizji satelitarnej straci pracę jak
    tylko poinformujesz wszystkich o swoich rewelacyjnych i dokłądnych metodach
    ustawiania anten satelitarnych. Pozazdrościć wiedzy i samozaparcia.

  • 22. Data: 2006-10-31 22:38:54
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > Zdaje się, że off-topic sięgnął już bardzo głęboko. Nie mam tunera "n",
    > ale czy tam przypadkiem nie jest tak, że można odbierać sygnal
    > niekodowany? Bo na Eutelsacie troszkę ich chyba jest ;-)

    Można ale standardowo dostajesz dekoder zablokowany (tj. nie mozesz nawet do
    menu wejsc). Aktywacja dekodera polega na podłączeniu ustawionej już
    satelity i sciagnieciu kodow aktywujacych.

  • 23. Data: 2006-10-31 23:06:57
    Temat: Re: umowa TVSAT c.d.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tea wrote:

    > Ustawienie anteny musi być precyzyjne co do milimetra w 3 płaszczyznach, na
    > czuja sie nie da.

    ROTFL

    Odległość od satelity też trzeba precyzyjnie "co do milimetra" ustawić?
    Bo to chyba będzie ta "trzecia płaszczyzna".

    I oczywiście trzeba antenę dokładnie osłonić od wiatru, bo inaczej przy
    każdym mocniejszym podmuchu tę "milimetrową dokładność" szlag trafi

    Ech, nie ma to jak mądrzący się ignoranci...

    PS: taka mała podpowiedź - element odbiorczy (tzw. konwerter) na antenie
    satelitarnej ma wymiary nieco większe, niż milimetr...

  • 24. Data: 2006-11-01 02:25:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Tea" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No zapomniałem że 99% ludzi ma w domu zapasowy dekoder.

    Więcej niż przypuszczasz. Zawsze można pożyczyć jakiegoś analogowego
    złoma od sąsiada lub przynieść go z piwnicy. Ale nie mart się, dzięki temu,
    że wiele ludzi sądzi, iż do ustawienia anteny wymagana jest wiedza
    techniczna na poziomie wyższej uczelni, ta branża ma z czego żyć.
    No chyba, że kogoś na to stać i zamiast pieprzyć się z wierceniem dziur
    (bo imho to jest najbardziej upierdliwe zajęcie w nie zawsze wygodnej
    pozycji), woli zapłacić za montaż. Śmieszne mi się jedynie wydaje późniejsze
    jojczenie z tego powodu na grupie.

    * Ustawiłem w życiu z 6-8 anten TV SAT i jak najbardziej twierdzę, że
    człowiek posiadający jako takie techniczne pojęcie i wiedzę ogólną,
    potrafiący logicznie myśleć (aby zacząć ustawienie anteny pi x oko tak jak
    ma sąsiad) bez problemu to zrobi. Przy odrobinie wprawy i obecności anteny
    sąsiada w zasięgu wzroku, powiem nawet, że bez większego wysiłku można się
    zgrubnie wstrzelić w sygnał w ciągu kilkunastu sekund.

  • 25. Data: 2006-11-01 03:10:06
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tea" <t...@w...pl> wrote in message

    > Na dodatek tuner jest zablokowany zanim nie połączy się z satelitą

    Możesz mi wyjaśnić w jaki sposób tuner łączy się z satelitą?
    Przez krótkofalówkę, telefon komórkowy, czy może dzwoni na centralę?

  • 26. Data: 2006-11-01 03:11:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tea" <t...@w...pl> wrote in message

    > No tak ale do montażu anteny TVsat wymagana jest wiedza specjalistyczna +
    > niezbędne urządzenia którymi zwykly smiertelnik nie dysponuje.

    O tak, trzeba mieć oczy, żeby popatrzeć w którym kierunku są anteny
    sąsiadów.
    Niewidomi, żeczywiście mogą mieć kłopot.

  • 27. Data: 2006-11-01 03:12:59
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tea" <t...@w...pl> wrote in message

    > Czyli jednym słowem ściemiałeś i nie masz pojęcia o czym mowa?
    Ty natomiast jesteś zielony jak świeży ogórek.

    > Ustawienie anteny musi być precyzyjne co do milimetra w 3 płaszczyznach,
    > na czuja sie nie da.

    A po jakiego grzyba chcesz te milimetry ustawiać.
    I którym miejscu te milimetry się mierzy?

  • 28. Data: 2006-11-01 03:14:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tea" <t...@w...pl> wrote in message
    > więc powiedz mi jak wyobrażasz sobie ze ustawie antene bez jakichkolwiek
    > narzędzi?

    No bez jakichkolwiek narzędzi to byłoby trudni. Trzeba mieć klucze, żeby
    poluzować śrubki.

  • 29. Data: 2006-11-01 03:20:07
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote in message

    > Przy odrobinie wprawy i obecności anteny sąsiada w zasięgu wzroku, powiem
    > nawet, że bez większego wysiłku można się zgrubnie wstrzelić w sygnał w
    > ciągu kilkunastu sekund.

    Potwierdzan.
    Nawet sobie "siłownik" do anteny zbudowałem.
    Ołowkiem zaznaczyłem położenie anteny, a klucz leżał na parapecie.
    Jak chciałem z astry przejść na cokolwiek innego to wychodziło się na balkon
    i siłownikem w postaci dwóch ramion obracało się natenę trochę w prawo i
    trochę do góry, aż na telewizorze pojawił się czysty obraz.

  • 30. Data: 2006-11-01 03:34:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tea" <t...@w...pl> wrote in message

    > Aha i czy ktoś się orientuje może z tego regulaminu:
    > http://slimak.onet.pl/_m/specjalne/Regulamin.pdf
    > Jakie są skutki np. uszkodzenia anteny (powiedzmy że mi spadła z dachu i
    > nie mogę jej oddać?)

    6. Niezależnie od przyczyn utraty Dekodera, Karty dekodującej, lub
    udostępnionego
    Abonentowi Zestawu antenowego, Abonent zobowiązany będzie
    do zapłaty na rzecz ITI Neovision odszkodowania w wysokości określonej
    w Cenniku.

    11. W razie rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub zakończenia w inny
    sposób
    Umowy Abonent zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu ITI Neovision
    Dekodera wraz z wyposażeniem, Karty dekodującej oraz udostępnionego
    Zestawu antenowego, z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić to później
    niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub
    zakończenia w inny sposób Umowy. W przypadku opóźnienia w wykonaniu
    tego obowiązku, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia na rzecz
    ITI Neovision odszkodowania w wysokości określonej w Cenniku.
    Zapłata
    odszkodowania nie zwalnia Abonenta z obowiązku zwrotu Dekodera, Karty
    dekodującej i udostępnionego mu Zestawu antenowego.
    12. W przypadku braku zwrotu Dekodera, Karty dekodującej i udostępnionego
    mu Zestawu antenowego, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia
    odszkodowania
    w wysokości określonej w Cenniku.
    13. W przypadku stwierdzenia, że zwrócony Dekoder, Karta dekodująca lub
    Zestaw antenowy są niekompletne lub uszkodzone, Abonent będzie zobowiązany
    do uiszczenia na rzecz ITI Neovision odszkodowania wysokości
    wskazanej w Cenniku.

    W przypadku rozwalenia anteny wgrę wchodzi punkt 13.
    Ale ja bym się na twoim miejscu martwił jak ci go gwizdną.
    Regulamin jest tak skonstruowany, że zapłacisz zgodnie z pkt 6, bo utraciłeś
    natenę, plus zgodnie z punktem 11, bo oczywiste jest, że utraconej anteny w
    terminie 14 dni nie oddasz oraz zgodnie z punktem 12, bo go nie masz w
    ogóle.

    Cennika oczywiście nie raczyłeś umieścić