eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumieszczenie info o dluzniku na prywatnej stronie - czy mozna ? › umieszczenie info o dluzniku na prywatnej stronie - czy mozna ?
  • Data: 2004-04-02 22:44:53
    Temat: umieszczenie info o dluzniku na prywatnej stronie - czy mozna ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam nastepujacy problem: sprzedalem pewnej znanej firmie uslugi
    (providerskie, www, itp), za ktore ta firma nie zaplacila (zaleglosci
    siegaja ponad 16tys i trwaja od listopada zeszlego roku). firma ta nie
    reaguje na comiesieczne wezwania do zaplaty, unika kontaktu i wyjasnienia
    sprawy. ostatnio wyslalem ostateczne wezwanie do zaplaty z grozba
    skierowania sprawy do sadu i umieszczenia jego danych na stronach KRD - ze
    swojej strony chyba dopelnilem formalnosci wymaganych w ustawie o
    udostepnianiu info. gospodarczych.

    mam jednak pewna koncepcje... wydaje mi sie ze bardziej tego klienta
    "zaboli" umieszczenie informacji o tym ze zalega z platnosciami, na dawnej
    jego/mojej firmowej stronie www (ktora udostepnialem w ramach umowy) a ktora
    jest z oczywistych wzgledow zostala przeze mnie zablokowana (nadal jest do
    niej miesiecznie kilkanascie tysiecy odwolan)
    mam w zwiazku z tym pytanie - czy taka forma nacisku jest zgodna z prawem ?
    nadmieniam, ze to ja jestem wlascicielem domeny (.com) na ktorej wczesniej
    wisialo jego www

    pzdr
    p/s przy okazji - co radzicie zrobic z tym opornym dluznikiem ? wziac jakies
    biuro-inkaso, skierowac sprawe do sadu ? jaka jest w ogole procedura
    (najskuteczniejsza) w takich przypadkach ?