  • Data: 2008-10-19 15:59:13
    Temat: ukash i przelicznik walut
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na stronie www.ukash.com można przewalutowywać swoją ukashową gotówkę,
    problem w tym iż dopiero po wykonaniu tej czynności możemy stwierdzić jaki
    jest przelicznik walut
    kontaktowałem się z infolinią, nie wiedzą
    polecili mi sprawdzić na yahoo finance, nie wiem po co
    ich przeliczniki są większe o ok. 20-30 groszy na euro

    na stronie nic
    infolinia nie wie
    przed, w trakcie i po wykonywania czynności, nic
    dopiero po wykonaniu mamy możliwość przeliczenia sobie

    czy takie działania są zgodne z prawem?
    jakie są możliwości zmobilizowania do wskazania przeliczników

    ich adres:
    Smart Voucher Ltd. t/a Ukash
    5-7 Tanner Street
    London