eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy › uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
  • Data: 2007-12-22 22:10:47
    Temat: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
    Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade.
    zareklamowalem go zadajac wymiany na nowy sprawny lub zwrotu pieniedzy. dzis
    zostalem zaproszony do sklepu celem odebrania nowego sprawnego produktu.
    niestety bogatszy o doswiadczenie obejrzalem produkt i okazalo sie ze wykazuje
    wady jeszcze gorsze od tego, ktory byl pierwotnie w moim posiadaniu.
    oznajmilem sprzedawcy ze nie chce sie bujac z kolejnymi wymianami na nowy
    produkt i zadam zwrotu pieniedzy. sprzedawca powiedzial ze nia ma takiej
    mozliwosci i ze skontaktuje sie ze mna producent.

    jakie mam szanse na zwrot kasy? ew. co zrobic zeby sprawe zalatwic szybko i
    sprawnie? czy kolejnym krokiem powinno byc skierowanie sie do rzecznika praw
    konsumenta?

    wiem ze pisze dosc enigmatycznie, ale jest to uzasadnione. jesli macie jakies
    pytanie to chetnie napisze wiecej.

    Pozdro,
    SK


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1