  • Data: 2010-03-29 14:01:58
    Temat: tragiczna jakość wywołanych zdjęć - jak zareklamować?
    Od: dawiata <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Prosiłbym o poradę w jaki sposób skutecznie reklamować niskiej jakości
    usługę dotyczącą wywołania zdjęć z cyfrówki.

    Stan faktyczny:

    - zlecenie wywołania zdjęć dokonane przez Internet

    - płatne z góry, suma 570zł, fotek było ponad 3000szt

    - po ok. 1,5 miesiąca czyli ze spóźnieniem ok. 3 tygodni przysłano mi
    zdjęcia w tragicznej jakości wykonania. Słabe kolory, złe kadrowanie -
    np. ucięta głowa, itp.

    - kilka z tych fotek wywołałem również w innym serwisie i widać
    zdecydowaną różnicę w jakości, czyli mam dowód na to że zdjęcia da się
    wywołać tak jak trzeba

    - ofertę firmy znalazłem na allegro. Na aukcjach firma opisuje, że
    robią zdjęcia najwyższej jakości (to do ewentualnej niezgodności
    towaru umową) - sprzedawca sam zaoferował usługę poza serwisem gdy
    targowałem się co do ceny, czyli odpada i tak wątpliwa interwencja
    allegro

    - jeszcze nie składałem reklamacji, nie wysłałem pisma o odstąpienie
    od umowy itp. gdyż chciałbym poznać wpierw Waszą opinię na temat tego
    jaka droga będzie najskuteczniejsza w tym przypadku - żądanie
    naprawienia produktu (zrobienie fotek od nowa), zwrotu pieniędzy etc.

    - prosiłbym w miarę możliwości o przytoczenie odpowiednich artykułów
    tak abym wiedział jak mam rozmawiać z nierzetelna firmą

    Z góry dziękuję za pomoc

    Pozdrawiam
    Dawid