    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: to juz IV RP czy cos sie zmienilo w przepisach?
    Date: Sun, 18 Mar 2007 21:56:18 +0100

    Ja wiem ze pismaki rozne bzdury pisza, przekreca cos, dorobia teorie i
    wychodzi dziwna historia bez podstaw prawnych.
    Ale co powiedziec o www komendy wojewodzkiej policji?
    http://www.swietokrzyska.policja.gov.pl/index.php?ar
    tykul=1104
    dla nieklikajacych po www w skrocie:

    "Świętokrzyscy policjanci zatrzymali 51 - letniego mężczyznę , który w
    swoim domu poprzez radiostacje nasłuchiwał korespondencje prowadzoną
    przez policjantów. Z ustaleń policjantów wynika, że było to jego hobby(...)
    Oprócz rozmów prowadzonych przez policje nasłuchiwał korespondencje
    radiową straży pożarnej, leśnej ,służb kolejowych oraz pogotowia
    ratunkowego. Mężczyźnie został zwolniony do domu. Grozi mu do dwóch lat
    pozbawienia wolności "

    Oczywiscie podstawy prawnej nie podano.
    Skad taka bzdura? Od kiedy to nie wolno sluchac/ogladac/ tego co w
    eterze przelatuje przez moj wlasny prywatny pokoj? A moze naprawianie
    sprzetu jest nielegalne?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173