  • Data: 2007-03-18 23:02:46
    Temat: Re: to juz IV RP czy cos sie zmienilo w przepisach?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Mar 2007 23:16:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > 2 lata? To mi wygląda na koszmarnie naciągnięty Art.267 KK - chyba że
    > chodziło o transmisje kodowane.

    Wg mnie nic nie jest naciągnięte, po prostu facet głupi i sie nie
    zabezpieczył. Słuchać sobie można do woli o ile słuchasz przez urządzenie
    przeznaczone tylko do nasłuchu, bez możliwości nadawania. A gość, jak
    podano w komunikacie prasowym, korzystał z radiostacji. Nawet jeśli były
    pozbawione pewnych elementów, to nadal było to urządzenie
    nadawczo-odbiorcze, a nie tylko odbiorcze. Przecież pozbawiając telefon
    mikrofonu wcale nie robisz z niego radyjka, prawda? :>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl