  • 1. Data: 2011-10-25 17:38:38
    Temat: termin na odpowiedż
    Od: Majka <m...@w...pl>

    Witam.
    Złożyłam w Spółdzielni Mieszkaniowej pismo dn.19.09.2011, odpowiedż
    otrzymałam 25.10.2011 /list zwykły/ ze stemplem pocztowym 24.10.2011 i
    zastanawiam się, czy odpowiedż otrzymałam w terminie, czy nie.
    Wątpliwość moja wynika stąd, że nie wiem czy 30 dni kalendarzowych, czy
    roboczych należy liczyć?
    Jest to bardzo istotne, gdyż wystąpiłam o zezwolenie na montaż anteny
    SAT na dachu, bo innej możliwości nie ma. Mam jedyną możliwość oglądania
    TV, dzięki monopoliście Vektra, której to Spółdzielnia
    nas przekazała.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-25 18:25:31
    Temat: Re: termin na odpowiedż
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Majka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > dachu, bo innej możliwości nie ma. Mam jedyną możliwość oglądania TV, dzięki
    > monopoliście Vektra, której to Spółdzielnia

    Montażu anteny nie mogą zabronić. Mogą co najwyżej powiedzieć jak ma być
    zabezpieczona i ew. gdzie ją umieścić.

  • 3. Data: 2011-10-25 19:46:30
    Od: Majka <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-25 20:25, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Majka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Montażu anteny nie mogą zabronić. Mogą co najwyżej powiedzieć jak ma być
    > zabezpieczona i ew. gdzie ją umieścić.

    Właśnie odpowiedzieli mi, ze nie wyrażają zgody
    na montaż anteny jak piszą "ze względu na dbałość o pokrycie dachu
    będącego na wieloletniej gwarancji, a także ze względów bezpieczeństwa
    /osoby montującej antenę/".
    Brak odpowiedzi w terminie jest akceptacja dla moich postulatów, a ja
    nie wiem czy przekroczyli termin.

  • 4. Data: 2011-10-25 21:31:46
    Od: S <a...@a...abc>

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 19:38:38 +0200, Majka napisał(a):

> [...]
    > otrzymałam 25.10.2011 /list zwykły/ ze stemplem pocztowym 24.10.2011 i
    > zastanawiam się, czy odpowiedż otrzymałam w terminie, czy nie.

    Jak "zwykły" to wyrzuć go do śmieci i montuj antenę.

  • 5. Data: 2011-10-26 05:39:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-10-25 21:46, Majka pisze:

    > Brak odpowiedzi w terminie jest akceptacja dla moich postulatów, a ja
    > nie wiem czy przekroczyli termin.

    A możesz powiedzieć na jakiej podstawie wyznaczyłaś ten termin że teraz
    uważasz iż go przekroczyli? No i że to ma oznaczać akceptację Twoich
    warunków?

    --
    spp

  • 6. Data: 2011-10-26 07:04:54
    Od: " " <g...@g...pl>

    Majka <m...@w...pl> napisał(a):

    > Właśnie odpowiedzieli mi, ze nie wyrażają zgody

    http://www.nettax.pl/dzienniki/duuokik/2006/4/poz.59
    .htm
    http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2004_2009/doc
    uments/cm/610/610637/610637pl.pdf

  • 7. Data: 2011-10-26 13:22:06
    Od: Majka <m...@w...pl>

    Witam.W dniu 2011-10-25 21:46, Majka pisze:

> [...]
    > /osoby montującej antenę/".
    > Brak odpowiedzi w terminie jest akceptacja dla moich postulatów, a ja

    Pięknie dziękuję za porady, podpowiedzi. Na pewno coś mi sie przyda.
    Na tydzień zawieszam sprawę, bo wyjeżdzam ale jak wrócę to zacznę
    "wojenkę" ze spółdzielnią.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-10-26 14:09:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Majka" napisał w wiadomości grup
    > Pięknie dziękuję za porady, podpowiedzi. Na pewno coś mi sie przyda.
    > Na tydzień zawieszam sprawę, bo wyjeżdzam ale jak wrócę to zacznę "wojenkę" ze
    > spółdzielnią.

    To ja dorzucam:
    http://www.tezet60.republika.pl/23.html
    http://www.rp.pl/artykul/702232.html

  • 9. Data: 2011-10-26 19:35:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *Majka* napisał(-a):

    > Złożyłam w Spółdzielni Mieszkaniowej pismo dn.19.09.2011, odpowiedż
    > otrzymałam 25.10.2011 /list zwykły/ ze stemplem pocztowym 24.10.2011 i
    > zastanawiam się, czy odpowiedż otrzymałam w terminie, czy nie.

    Ty to masz szczęście. Moje pisma zlewają ciepłym moczem i zastanawiam
    się gdzie szukać bata żeby ich nim wysmagać.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675