    From: Majka <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: termin na odpowiedż
    Date: Tue, 25 Oct 2011 19:38:38 +0200

    Witam.
    Złożyłam w Spółdzielni Mieszkaniowej pismo dn.19.09.2011, odpowiedż
    otrzymałam 25.10.2011 /list zwykły/ ze stemplem pocztowym 24.10.2011 i
    zastanawiam się, czy odpowiedż otrzymałam w terminie, czy nie.
    Wątpliwość moja wynika stąd, że nie wiem czy 30 dni kalendarzowych, czy
    roboczych należy liczyć?
    Jest to bardzo istotne, gdyż wystąpiłam o zezwolenie na montaż anteny
    SAT na dachu, bo innej możliwości nie ma. Mam jedyną możliwość oglądania
    TV, dzięki monopoliście Vektra, której to Spółdzielnia
    nas przekazała.