  • Data: 2003-11-25 14:01:12
    Temat: [tepsa/isdn] OPINIA - zmiany taryf i reklamacje
    Od: adhan <a...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jako ze zbliza sie "godzina zero" czyli zmiana przez tepse planow
    taryfowych, a takze fakt ze nazbieralo sie juz u mnie win kilka
    postanowilem zareagowac odpowiednimi pismami do Najwyzszego Pionu
    Kontaktow Z Klientami Najjasniejszej ;) oraz zastanawiam sie nad
    skierowaniem skargi do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow.

    W zwiazku powyzszym mam prosbe o krytyke ponizszego pisma i ewentualne
    opinie i sugestie.

    Postanowilem niezasmiecac listy trzystronicowa, robocza, wersja
    dokumentu jaki zamierzam rozeslac do tych instytucji, wiec pod linkiem:
    http://tpsa.kreatyw.net/tpsa.pdf
    jest do sciagniecia wersja pdf - 75,6 KB

    Pozdrowienia
    adHan

    --
    )) kreatyw.net::reklama::poligrafia::internet ((