  • 1. Data: 2003-11-25 14:01:12
    Temat: [tepsa/isdn] OPINIA - zmiany taryf i reklamacje
    Od: adhan <a...@k...net>

    Witam
    Jako ze zbliza sie "godzina zero" czyli zmiana przez tepse planow
    taryfowych, a takze fakt ze nazbieralo sie juz u mnie win kilka
    postanowilem zareagowac odpowiednimi pismami do Najwyzszego Pionu
    Kontaktow Z Klientami Najjasniejszej ;) oraz zastanawiam sie nad
    skierowaniem skargi do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow.

    W zwiazku powyzszym mam prosbe o krytyke ponizszego pisma i ewentualne
    opinie i sugestie.

    Postanowilem niezasmiecac listy trzystronicowa, robocza, wersja
    dokumentu jaki zamierzam rozeslac do tych instytucji, wiec pod linkiem:
    http://tpsa.kreatyw.net/tpsa.pdf
    jest do sciagniecia wersja pdf - 75,6 KB

    Pozdrowienia
    adHan

    --
    )) kreatyw.net::reklama::poligrafia::internet ((
    (( ------------------------------------ ))

  • 2. Data: 2003-11-26 10:08:19
    Temat: Re: [tepsa/isdn] OPINIA - zmiany taryf i reklamacje
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Użytkownik adhan <a...@k...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:bpvnc3$nlm$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > adHan
    >
    > --
    > )) kreatyw.net::reklama::poligrafia::internet ((

    Witaj,
    mialam podobny problem z TP-sa, a konkretnie z ich nowym
    produktem-Neostrada. nie bede sie rozpisywac, na *.neostrada* podalam
    szczególy-w kazdym razie po 30 dniach od dnia podpisania umowy i odbioru
    modemu-okazalo sie, ze brak mozliwosci technicznych-PARANOJA!!!
    Poszlam do UOKiK w Lodzi-sympatyczny pan Prawnik nie doszukal sie zadnych
    sprzecznych z prawem punktów w umowie, ale mówil, ze sprawa, o której Ty
    piszesz-jest juz w Warszawie-w Glównym Oddziale Urzedu Ochrony.... Lada
    koment bedzie wyrok i kolejna kara dla TP-sy. Zadzwon najlepiej i podpytaj,
    albo poszukaj w necie-byc moze strona UOKiK ma cos takiego, jak "zwiastuny
    najblizszych rozpraw"
    Pozdrawiam
    Magda

    PS. Zycze sukcesu w walce z tym choler... monopolista i popieram pomysl
    wyslania reklamacji, chociaz z autopsji wiem, ze to nie za wiele da....

  • 3. Data: 2003-11-28 10:12:06
    Od: "Leo" <l...@p...onet.pl>

    Gwoli informacji
    Według inormacji które otrzymałem TPSA "dostała" 7mln kary i zakaz
    wprowadzania podwyżek
    Pozdrowienia
    LM

  • 4. Data: 2003-11-28 16:24:22
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leo" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bq772b$lfg$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Gwoli informacji
    > Według inormacji które otrzymałem TPSA "dostała" 7mln kary i zakaz
    > wprowadzania podwyżek

    Ależ Ty "skromny" jesteś :) , "informacji które otrzymałem" :)
    Przecież to dzisiaj cały dzień w radiu podają i nie słyszałem
    w nich aby były wyłącznie Tobie dedykowane. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) pogoda nie jest tu najgorsza. W tamtym tygodniu padało tylko

  • 5. Data: 2003-11-28 16:46:58
    Od: adhan <a...@r...w.sygnaturze.net>

    Dnia 2003-11-28 11:12, Użytkownik Leo napisał :
    Witam

    > Gwoli informacji
    > Według inormacji które otrzymałem TPSA "dostała" 7mln kary i zakaz
    > wprowadzania podwyżek

    tylko ciekawe co z tego wyniknie dobrego dla nas czyli abonentow

    Pozdrowionka adHaN
    --
    )) kreatyw.net::reklama::poligrafia::internet ((
    ))http://www.kreatyw.net e-mail: n...@x...arg((
    dekoduj rot-13