  • 11. Data: 2007-01-14 00:50:31
    Temat: Re: szyfrowanie danych na dysku
    Od: Mistrz <h...@l...teem>

    CiepliX napisał(a):
    > .Nie postawili mi zarzutów ,ale
    >

    > Ale to czyste bezprawie, z czymś takim do gazety albo telewizji trzeba iść,
    > albo podać policję / prokuraturę do sądu.

    Nie znam nikogo komu by oddali komputer po przedstawieniu zarzutów z
    Art. 278. § 1.Nawet po wycenie przez biegłego i dobrowolnemu podaniu się
    każe(zawiasy+ pare tys zł) rzadko kiedy oddają komputer.

  • 12. Data: 2007-01-14 01:25:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 Jan 2007 01:09:31 +0100, Mistrz napisał(a):

    > Tutaj się nie zgodze w sieciach p2p np: w edokeyu,kazdy plik ma swoją
    > sume kontrolną (md5).Więc mozna udowodnic ze sciągałes okreslony plik o
    > okreslonej zawartosci bez względu na to jak się nazywał.

    Najpierw policjanci musieliby sami ściągnąć ten film, i tym samym też
    popełniliby przestępstwo.

    > Natomiast samo
    > w sobie sciaganie nie jest zadnym przestepstwem,bo nikt ci nie udowodni
    > ze go ściągnąłes ;) jeżeli nie znajdzie tego pliku na dysku.

    A co w przypadku, jeśli ściągam plik, powiedzmy "photoshop-tutorial.avi" a
    po ściągnięciu i odtworzeniu okazuje sie on prawnie chronionym zbiorem?
    Wątpię, żeby za coś takiego dało się kogoś ukarać.

    > Tylko
    > ekspertyza w Hetmanie i zeznania biegłego(w tym przypadku też
    > pracowników Hetmana) są dowodem w sądzie.

    Co to Hetman?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2007-01-14 01:56:35
    Od: "Profesionalista" <p...@g...pl>

    > Co to Hetman?

    Firma HETMAN oferuje kompleksową obsługę klientów w dziedzinie gospodarki
    odpadami, wywóz śmieci i gruzu, szamba...

  • 14. Data: 2007-01-14 02:30:57
    Temat: Re: szyfrowanie danych na dysk
    Od: Mistrz <h...@l...teem>

    > Co to Hetman?

    Firma Hetman ("zbrojne ramie" BSA) ;),jeżeli postawią ci zarzut z
    Art. 278. § 1,to dysk ląduje w ich firmie.Oni są odpowiedzialni za wycene
    sofu i filmów dodatkowo pełnią role biegłych podczas procesu.Jedym
    słowem jest to firma cwaniaczków sciągająca kase dla firm wydających
    filmy i oprogramowanie w Polsce (Polska odmina Riaa)

    http://www.audyt.org/glowna

    a tutaj najlepsze ..... (warto przeczytac)

    http://www.audyt.org/files/Czlowiek_miesiaca_Piractw
    u_NIE.doc

    Hetman, szczerze mówiąc po lekturze ich strony to oni IMO wyglądają
    na świetnych wyciągaczy kasy ;> Nie może być firmą poważną jednostka,
    która wali takie byki jak oni ^^ ,takie jest moje zdanie ;)

    http://www.audyt.org/glowna

  • 15. Data: 2007-01-14 02:56:35
    Od: Mistrz <h...@l...teem>

    scream napisał(a):

    > Najpierw policjanci musieliby sami ściągnąć ten film, i tym samym też
    > popełniliby przestępstwo.

    ;) Kolego musisz zrozumiec na jakiej zasadzie działają sieci
    p2p,kazdy plik w emule czy w sieci torrent posiada własną sume
    kontrolną(md5).Jest ona unikalna dla kazdego pliku podobnie jak linie
    papilarne.Firmy walczace z piractwem tworzą booty,które na podstawie
    sum kontrolnych logują ip ludzi sciagajacych i rozpowszechniajacych
    oprogramowanie , filmy o okreslonych sumach kontrolnych.Na tej
    podstawie tworzą baze najbardziej aktywnych userów i przekazują te dane
    np:Policji.Która już na tej podstawie zarekfirowac komputer i poddac
    go ekspertyzie.

    Sciagnij sobie na próbe program blokujacy niektóre ip autobotów w sieci.

    http://phoenixlabs.org/pg2/

    Włacz go sciagnij najnowsza baze , i odpal emule a zobaczysz ile
    botów prubuje połączyc się podczas sciagania filmu.

  • 16. Data: 2007-01-14 03:10:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 Jan 2007 03:56:35 +0100, Mistrz napisał(a):

    > ;) Kolego musisz zrozumiec na jakiej zasadzie działają sieci
    (...)

    Wiem na jakiej zasadzie działają, nie rozumiesz o co mi chodzi. Skąd
    policjant czy ktokolwiek inny będzie wiedział, że plik o danej sumie
    kontrolnej to jest akurat TO a nie COŚ innego? Najpierw musi sam ściągnąć
    taki plik, żeby zobaczyć co to tak naprawde jest. Z samej sumy kontrolnej
    nie wyczytasz czy to jest amatorski pornos czy najnowszy hit kinowy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2007-01-14 03:24:39
    Od: Eres <k...@o...ure>

    scream napisał(a):

> [...]
    > taki plik, żeby zobaczyć co to tak naprawde jest. Z samej sumy kontrolnej
    > nie wyczytasz czy to jest amatorski pornos czy najnowszy hit kinowy.

    ... Ty powaznie jestes debilem czy tylko udajesz ?

    Dziecko suma kontrola =okreslony plik, bezwgledu na to czy zmienisz
    jego nazwe .Zastanów się nad swoimi bzdurnymi postami,czy pedofil ?
    zmienijąc nazwe swojego pornola na ,,przygody misia puchatka'' nie
    łamie prawa ????.Po drugie tak mętne tłumaczenia dla prokutatury raczej
    wiekszego znaczenia nie mają.To ty jestes odpiedzialny za to co sciągasz
    i masz na dysku ...

  • 18. Data: 2007-01-14 04:22:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 Jan 2007 04:24:39 +0100, Eres napisał(a):

    > ... Ty powaznie jestes debilem czy tylko udajesz ?

    Mam wątpliwości raczej co do Twojej osoby.

    > Dziecko suma kontrola =okreslony plik, bezwgledu na to czy zmienisz
    > jego nazwe .Zastanów się nad swoimi bzdurnymi postami

    Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Możesz mi powiedzieć co da Ci sama
    suma kontrolna? OK, suma kontrolna wskazuje na konkretny plik. I nic
    pozatym. Nie chodzi tu o zmianę nazwy. Skąd będziesz wiedział co jest w
    konkretnym pliku z konkretną sumą kontrolną, jeśli pierw sam go nie
    ściągniesz i nie odtworzysz?

    > czy pedofil ? zmienijąc nazwe swojego pornola na ,,przygody misia
    > puchatka'' nie łamie prawa

    Ale dopóki nie ściągniesz tego pliku nazwanego "przygody misia puchatka"
    dopóty nie będziesz wiedział czy to pedofilski pornos czy bajka dla dzieci.
    I znajomość sumy kontrolnej w niczym Ci tu nie pomoże.

    Rozumiesz już?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2007-01-14 08:49:00
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYTNIJ_TO_@_WYCINAJ_interia.pl>

> [...]
    > dzieci.
    > I znajomość sumy kontrolnej w niczym Ci tu nie pomoże.

    Ależ pomoże, bo zapewne już ktoś stworzył odpowiedni "katalog" (bazę danych)
    z przypisaniami sum kontrolnych do odpowiednich plików multimedialnych, a na
    pewno dla tych z topu ściągalności.
    --
    Jackare

  • 20. Data: 2007-01-14 09:07:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 Jan 2007 09:49:00 +0100, Jackare napisał(a):

    > Ależ pomoże, bo zapewne już ktoś stworzył odpowiedni "katalog" (bazę danych)
    > z przypisaniami sum kontrolnych do odpowiednich plików multimedialnych, a na
    > pewno dla tych z topu ściągalności.

    Być może. Ale pierw sam musiał te pliki ściągnąć i obejrzeć, aby móc je
    skatalogować... I tym samym sam popełnił przestępstwo :) [chyba, że zrobił
    to np. dystrybutor, który ma prawa do konkretnych utworów]

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl