  • 1. Data: 2007-01-13 19:34:40
    Temat: Wypowiedzenie umowy zlecenie
    Od: "Mr. Adam" <c...@o...pl>

    Witam

    Czy można wypowiedzieć umowę zlecenie, która została zawarta na czas
    okreslony, np. 3 m-ce. W umowie nie ma napisanego okresu wypowiedzenia.

    Pozdrawiam
    Mr. Adam

  • 2. Data: 2007-01-13 20:32:41
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy zlecenie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Mr. Adam" <c...@o...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Czy można wypowiedzieć umowę zlecenie, która została zawarta na czas
    > okreslony, np. 3 m-ce. W umowie nie ma napisanego okresu wypowiedzenia.

    Nie istnieje termin "wypowiedzeni umowy zlecenie".
    Możesz ją zerwać, ale ponosisz koszty ewentulanych strat jesli takowe
    zleceniodawca poniósł.
    Np. może wziąc sobie kogoś innego za większa kwotę, który mu to dokończy w
    terminie w którym ty to miałes zrobić, a różnicę niestety zapłacisz ty.
    Gorzej jak mu zawalisz jakiś kontrakt na grubszą kwote.

  • 3. Data: 2007-01-13 20:45:15
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek napisał(a):
    > Nie istnieje termin "wypowiedzeni umowy zlecenie".

    szkoda że choćby art.746 kc posługuje się tym nieistniejącym terminie

    KG

  • 4. Data: 2007-01-13 20:46:04
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek napisał(a):
    > Nie istnieje termin "wypowiedzeni umowy zlecenie".

    ładna teoria, szkoda tylko że choćby art.746 kc posługuje się tym
    nieistniejącym terminem

    KG

  • 5. Data: 2007-01-14 01:49:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kam" <x#k...@w...pl#x> wrote in message

    > ładna teoria, szkoda tylko że choćby art.746 kc posługuje się tym
    > nieistniejącym terminem

    wiem, ale ten sam paragraf własnie mówi o pokryciu poniesionych strat.
    napisałem to celowo, bo kazdy sobie kojarzy, że może pójśc do "pracodawcy" i
    mu powiedzieć, że za tydzień to on już nie "pracuje".
    Dalej uważam, że zwrot zerwanie umowy jest tu bardziej na miejscu.

  • 6. Data: 2007-01-14 06:46:31
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek napisał(a):
    > wiem, ale ten sam paragraf własnie mówi o pokryciu poniesionych strat.

    ale nie zawsze

    > napisałem to celowo, bo kazdy sobie kojarzy, że może pójśc do "pracodawcy" i
    > mu powiedzieć, że za tydzień to on już nie "pracuje".
    > Dalej uważam, że zwrot zerwanie umowy jest tu bardziej na miejscu.

    zerwanie to raczej zaprzestanie jej wykonywania...

    KG