  • 81. Data: 2022-02-12 14:40:08
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.02.2022 o 14:15, Shrek pisze:

    > Oczywiście, że są. Po to są who, cdc, nasze pzeh i inne rady medyczne,
    > żeby doradzać w zarządzaniu pandemią czyli "przewidywać przyszłość".

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś. I to przemyśl.

    ...bo oczywiście jak politycy nie skorzystają z tych rad, to znaczy, że
    naukowcy ludzi oszukali i są debilami, bo nie potrafili przewidzieć
    przyszłości.
    Serio?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 82. Data: 2022-02-12 14:48:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 14:12:12 +0100, Shrek napisał(a):

    > No ale problem w tym, że jak kwestionuję skuteczność tej dwudawkowej po
    > pół roku,

    Pieprzysz. Ty mówisz: Szczepionki są nieskuteczne a miały być. Po kilku
    postach z tobą okazuje się że szczepionki są skuteczne w 90% po
    zaszczepieniu a po pół roku mają 50%. Oczywiście, mowa tu o pierwszych
    wariantach do delty włącznie. Ty mówisz że nieprawda, bo obiecywano że
    będą skuteczne pół roku a są 3 miechy. No tak, ale przecież nie
    obiecywano skuteczności na omikrona o czym łaskawie nie wspominasz,
    tylko na początkowy wariant. W międzyczasie wirus się zmienił. Ktoś kto
    ma elementarną wiedzę o mechanizmach odpornościowych i mutacjach wcale
    tym nie był zaskoczony. Jak sądzisz, dlaczego co światlejsze umysły
    nawoływały od początku epidemii i dalej nawołują do wyszczepiania Afryki
    i ogólnie 3-go świata? Tak sobie z humanizmu? Bynajmniej. To wiedza
    całkiem dostępna - wirus mutuje i ucieka spod szczepionki, tym szybciej
    im większa nieszczepiona populacja. Co oczywiście szkodzi populacjom
    wyszczepionym bo ich szczepienie okazuje się mało wartościowe. To jest
    zaskoczeniem tylko dla ciebie i umysłów tobie podobnych roszczeniowo
    nastawionych.
    A badania trwają cały czas, sam je cytujesz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 83. Data: 2022-02-12 15:01:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 14:40, Kviat pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś. I to przemyśl.

    Przeczytałem i przemyślałem.

    > ...bo oczywiście jak politycy nie skorzystają z tych rad,

    Ostatnio jeden taki obstawiał armagedon jak politycy się nie opamiętają
    - 200k przypadków i pogrzeby przez 24/7. Na zwróceniu uwagi, że może
    trochę dramatyzuje odpisał "widzimy się za miesiąc, pa!" to było 7
    stycznia chyba. Na szczęści politycy się powstrzymali zrobili twardy
    lockdałn w szczepili przymusowo i się nie sprawdziło;)

    Zaraz, zaraz - jaki wpływ mają politycy na sluteczność dwudawkowej
    szczepionki po pół roku?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 84. Data: 2022-02-12 15:09:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pieprzysz. Ty mówisz: Szczepionki są nieskuteczne a miały być. Po kilku
    > postach z tobą okazuje się że szczepionki są skuteczne w 90% po
    > zaszczepieniu a po pół roku mają 50%.

    Po pół roku mają 10%.

    > Oczywiście, mowa tu o pierwszych
    > wariantach do delty włącznie.

    Nie ma znaczenia - obecnie dominujący wariant to omikron.

    > Ty mówisz że nieprawda, bo obiecywano że
    > będą skuteczne pół roku a są 3 miechy.

    NIe przypominam sobie, żeby obiecywano pół roku. Po prostu obiecywano
    skuteczność przeciw zachorowaniu, 100% przeciw hospitalizacji i
    "zaszczepieni nie będą zarażać, bo sami nie będą zakażeni".

    > No tak, ale przecież nie
    > obiecywano skuteczności na omikrona o czym łaskawie nie wspominasz,

    Obiecywano odporność na covid.

    > tylko na początkowy wariant.

    No niespecjalnie. Obiecywano po prostu na covid. I w zasadzie już wtedy
    było wiadomo, ze wcześnieczy czy później się zesra bo pojawi się nowy
    wariant. Pomijano to - dość naiwnie. Od ekspertów to należałoby wymagać,
    żeby jednak się tego spodziewali.

    > W międzyczasie wirus się zmienił. Ktoś kto
    > ma elementarną wiedzę o mechanizmach odpornościowych i mutacjach wcale
    > tym nie był zaskoczony.

    No właśnie... Czyli wszyscy rozsądni wiedzieli, tylko świadomie o tym
    nie mówili? Brzmi rozsądnie, bo przecież to eksperci a nie kretyni.

    > A badania trwają cały czas, sam je cytujesz.

    I już widać, że za chwilę będzie nowa szczepionka na omicron. Bo tą
    szlag trafił i należy to otwarcie powiedzieć. I wnioski wyciągnąć. Jak
    dla mnie jedna dawka pod koniec października. Zagrejdowaną szczepionką
    na aktuany wariant.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 85. Data: 2022-02-12 15:15:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 15:09:33 +0100, Shrek napisał(a):

    > No właśnie... Czyli wszyscy rozsądni wiedzieli, tylko świadomie o tym
    > nie mówili? Brzmi rozsądnie, bo przecież to eksperci a nie kretyni.

    Głupiś czy co? Wiedzieli i mówili. Trzeba było słuchać zamiast
    branzlować się na onanecie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 86. Data: 2022-02-12 15:17:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 15:09:33 +0100, Shrek napisał(a):

    > No właśnie... Czyli wszyscy rozsądni wiedzieli, tylko świadomie o tym
    > nie mówili? Brzmi rozsądnie, bo przecież to eksperci a nie kretyni.

    Głupiś czy co? Spisek? Z baranami od spisków nie gadam. Wiedzieli i
    mówili. Trzeba było słuchać zamiast branzlować się na onanecie czy
    innych pudelkach. Ciekawe że ja wiedziałem. Może uważasz że jestem
    prorokiem? Po prostu czytam to co trzeba.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 87. Data: 2022-02-12 15:21:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Głupiś czy co? Wiedzieli i mówili. Trzeba było słuchać zamiast
    > branzlować się na onanecie.

    No jakoś wielu się nie przebujało z przekazem - słuchajcie, te
    szczepionki to i tak na pół roku maks, a potem kolejne dawki co 3
    miechy. Dawaj cytaty naszych najwybitniejszych ekspertów - bo
    wielokrotnie ich w radiu słycszałem, ale jakoś nie przypominam sobie,
    żeby ostrzegali, że ten huraoptymizm związany ze szczepionką to mocno
    nadety.

    No i ustal zdanie z kwiatkiem, bo on twierdził, że nie dało się tego
    przecież naukowo przewidzieć, bo naukowcy nie wróżki;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 88. Data: 2022-02-12 15:46:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.02.2022 o 15:01, Shrek pisze:

    > Zaraz, zaraz - jaki wpływ mają politycy na sluteczność dwudawkowej
    > szczepionki po pół roku?

    Zaraz, zaraz - a jaka jest skuteczność szczepionki przez te pierwsze pół
    roku?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 89. Data: 2022-02-12 15:51:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 15:46, Kviat pisze:

    > Zaraz, zaraz - a jaka jest skuteczność szczepionki przez te pierwsze pół
    > roku?

    Zanikająca. Do skuteczności homeopatycznej po pół roku. Ale my nie o
    tym. Pisałeś, że to wina polityków a nie "naukowców" że szczepionka
    straciła skuteczność. Możesz konkretnie napisać jak zły tusk (wszyscy
    wiemy jak wina polityków to tuska) podgryzł skuteczność szczepionki?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 90. Data: 2022-02-12 16:04:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.02.2022 o 15:51, Shrek pisze:

    > Zanikająca. Do skuteczności homeopatycznej po pół roku.

    Jedziesz samochodem. Zabrakło ci paliwa.
    Zaczynasz pomstować na naukowców, że obiecywali, że silnik będzie
    działał, ale przecież ty widzisz, że nie działa, więc naukowcy cię
    oszukali, że silnik działa, a szury miały rację.
    Chuj tam, że właśnie przed chwilą przejechałeś 800 km - silnik nie
    działa i już. Pieprzeni oszuści.

    Zatrzymuje się dobry samarytanin inny kierowca, bo widzi, że się męczysz
    na poboczu. Tłumaczy ci, że naukowcy mają rację, że silnik działa, ale
    trzeba dolać paliwa. A ty dalej tupiesz nogami, że nie, nie działa, bo
    przecież widzisz, że nie działa, na dowód przekręcasz kluczyk w stacyjce
    i pokazujesz, że nie działa. A naukowcy to debile i się nie znają.

    > Ale my nie o
    > tym. Pisałeś, że to wina polityków a nie "naukowców" że szczepionka
    > straciła skuteczność.

    Chyba mnie z kimś pomyliłeś.
    Albo już całkowicie utraciłeś umiejętność czytania ze zrozumieniem.

    > Możesz konkretnie napisać jak zły tusk (wszyscy
    > wiemy jak wina polityków to tuska) podgryzł skuteczność szczepionki?

    No nie wiem... niech zgadnę... olał zalecenia naukowców?

    Pozdrawiam
    Piotr