  • 41. Data: 2015-10-23 23:25:31
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 16:49, Liwiusz pisze:

    > Gdyby rzeczywiście taki było motyw wysyłania 6-latków do szkół, to po
    > prostu wprowadzono by obowiązkową zerówkę.

    Uznano że przy okazji 6 latek oswoi się ze szkołą. :-)

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2015-10-24 09:15:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Ja o realnym, ty mam wrażenie o wirtualnym.

    Uzasadnij.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 43. Data: 2015-10-24 10:38:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-23 o 23:22, RadoslawF pisze:
    > Chętnie poczytam jakie powinny być konsekwencje z powodu
    > nabitego siniaka ?
    Siniak to drobiazg. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że
    odpowiedzialność rozmyła by się także w przypadku kalectwa, bądź
    śmierci, pomijając jakieś ekstremalne sytuacje, gdy np. pijany ksiądz
    katecheta molestując dziecko wypchnie je przypadkiem z drugiego piętra
    szkoły. Przy takim "wypadku" po prostu sprawę rozdrapią media :->

    Maciek

  • 44. Data: 2015-10-24 10:40:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-23 o 23:25, RadoslawF pisze:
    > Uznano że przy okazji 6 latek oswoi się ze szkołą. :-)
    A to ze szkołą trzeba się jakoś oswajać?

    Maciek

  • 45. Data: 2015-10-24 10:40:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-24 o 09:15, krys pisze:

    > Uzasadnij.

    Ktoś kto w pewnym momencie nie wie o czym piszemy
    sam pisze o tym który ma w wyobraźni a nie w realu.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2015-10-24 10:49:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-23 o 18:52, Stokrotka pisze:
    > Nazwijmy żecz po imieniu: szkoła jest po to by zająć czas dzieciom, by
    > dziećmi dorośli nie musieli się zajmować i by mogli tyrać od świtu do nocy.
    Tak bym tego nie nazwał. Znacznie lepiej radzi sobie z tym przedszkole,
    zajmując się dziećmi od rana do wieczora. Świetlica szkolna to nie to
    samo. Dodatkowo przedszkole zapewnia dzieciom część zajęć na znacznie
    wyższym poziomie. Przykład: wszelkie przedstawienia. W przedszkolu
    przygotowane na bardzo wysokim poziomie, zarówno muzycznie (oddzielna
    pani od rytmiki), jak i choreograficznie (po okrojeniu programu
    przedszkolnych zerówek, jest dużo czasu na ćwiczenia), nie wspomnę już
    nawet o doborze materiału (duża dowolność). Dziwnym zbiegiem
    okoliczności podobne zajęcia w szkole wyglądają masakrycznie. Pani od
    nauczania początkowego często ma z muzyką tyle wspólnego ile udało jej
    się wyrwać z programów w rodzaju "jak oni śpiewają", na przygotowania
    przeznacza się lekcje WF (bo po co dzieciom ćwiczenia fizyczne), zaś
    materiał ogranicza się do hymnu państwowego i ewentualnie szkolnego ;-)

    Maciek

  • 47. Data: 2015-10-24 11:05:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > W dniu 2015-10-24 o 09:15, krys pisze:

    Tylko dlaczego nie przyjmują do

    To są totalne bzdury.

    > Ktoś kto w pewnym momencie nie wie o czym piszemy
    > sam pisze o tym który ma w wyobraźni a nie w realu.

    A to są Twoje wymysły.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 48. Data: 2015-10-24 16:36:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-24 o 10:40, Maciek pisze:

    > A to ze szkołą trzeba się jakoś oswajać?

    Ten kto idzie tam pierwszy raz owszem.
    Zapomniałeś.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2015-10-24 16:38:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-24 o 10:38, Maciek pisze:

> [...]
    > katecheta molestując dziecko wypchnie je przypadkiem z drugiego piętra
    > szkoły. Przy takim "wypadku" po prostu sprawę rozdrapią media :->

    W przypadku kalectwa część odpowiedzialności przechodzi na firmy
    ubezpieczeniowe. To ile dolarów chcesz przegrać ?
    I w dalszym ciągu chciałbym przeczytać jakiej konsekwencji
    wobec nauczyciela i szkoły spodziewasz się w przypadku siniaka ?

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2015-10-24 16:41:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-24 o 11:05, krys pisze:

    > Tylko dlaczego nie przyjmują do
    >
    > To są totalne bzdury.

    Nie są.
    Po zmianie ustroju kiedy zmieniły się wysokości opłat okazało
    się że spadło zainteresowanie przedszkolami.
    Kiedy były praktycznie za darmo wszyscy się pchali, kiedy
    trzeba było płacić część nagle znalazła nudzące się babcie
    czy ciocie.

    > A to są Twoje wymysły.

    To moje zwrócenie uwagi na twoje podejście do dyskusji.
    Jak rozumiem na tyle trafne że zabolało.