  • 1. Data: 2009-02-17 06:40:43
    Temat: styczniowa podwyżka
    Od: "gagusia" <e...@w...pl>

    czy ktoś może mi powiedzieć co to za podwyżka była rent i emerytur? w
    Styczniu?, bo ja nie zauważylem na moim koncie nic, a jest tak bardzo glośno
    o tym

  • 2. Data: 2009-02-17 06:44:46
    Temat: Re: styczniowa podwyżka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gagusia pisze:
    > czy ktoś może mi powiedzieć co to za podwyżka była rent i emerytur? w
    > Styczniu?, bo ja nie zauważylem na moim koncie nic, a jest tak bardzo glośno
    > o tym

    Może chodzi o to, że teraz zamiast 19% płacisz 18% podatku
    dochodowego? Ale i przy okazji "kwota wolna" (kwota o którą zmniejsza
    się pobrany podatek) uległa minimalnemu ograniczeniu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-02-17 14:31:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gagusia wrote:
    > czy kto? mo?e mi powiedzieae co to za podwy?ka by?a rent i emerytur? w
    > Styczniu?, bo ja nie zauwa?ylem na moim koncie nic, a jest tak bardzo glo?no
    > o tym

    Żadna. Mniejszy podatek, to i pare zlotych wiecej do wypłaty wyszło.
    Podywzka będzie w marcu