  • 1. Data: 2009-02-16 20:57:08
    Temat: Niebezpieczne posunięcie najpopularniejszej wyszukiwarki
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Gorąco polecam artykuł:
    http://tiny.pl/vzmc

    Chyba żadne prawo nie zabrania analizowania i badania ruchu na własnych
    serwerach, ale to już się staje trochę niebezpieczne. Popularna
    wyszukiwarka nie dość , że wie o użytkownikach dużo, łączy podawane
    dobrowolnie dane osobowe z wynikami wyszukiwań, gromadzi ogromne ilości
    danych, przechowuje je przez nie wiadomo tak do końca jak długi czas, to
    jeszcze teraz wprowadza dosprzedaży telefony komórkowe, które nie będą
    najdroższe, więc dostępne dla przeciętnego użytkowania, ale będą wysyłać do
    serwerów informacje o położeniu telefonu i wiele dodatkowych danych o
    których oczywiście użytkownik nie musi być do końca poinformowany.
    [nazwa specjalnie nie podawana, aby info nie zostało automatycznie
    wyfiltrowane]

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/11-11-2008/ind.php?pid=2&iid=20
    mBank w Warszawie

  • 2. Data: 2009-02-16 21:51:51
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Chyba żadne prawo nie zabrania analizowania i badania ruchu na własnych
    > serwerach, ale to już się staje trochę niebezpieczne. Popularna

    E, stare :) Jak to bylo... tel. 997 - Google? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2009-02-16 21:56:34
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:gncjv7$sie$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba żadne prawo nie zabrania analizowania i badania ruchu na własnych
    > serwerach, ale to już się staje trochę niebezpieczne. Popularna

    google rzadzi, google radzi, google nigdy cie nie zdradzi...

    sz.

  • 4. Data: 2009-02-17 06:31:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:56:34 +0100, szomiz napisał(a):

    > google rzadzi, google radzi, google nigdy cie nie zdradzi...

    nie wszyscy są tego aż tak pewni.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 5. Data: 2009-02-17 07:18:00
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > nie wszyscy są tego aż tak pewni.

    eeee, co oni maja za dane.

    1. dana osobowe -z poczty (+korespondencja)
    2. kalendarz/organizer
    3. logi wyszukiwarki
    4. dane z tych wszystkich arkuchy i takich tam np. domowy budzet

    dojdzie do tego telefon

    zadna strata ;)

    Icek

    PS Cale szczecia uzywam tylko wyszukiwarki ;)