  • 261. Data: 2021-07-24 10:51:27
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Oczywiście warto i taką alternatywę wziąć pod uwagę,

    Weź jeszcze pod uwagę, że chłopak mógł cierpieć na nieuleczalną chorobę,
    więcy "myśliwy" milicjant zrobił mu przysługę i zasłużył na nagrodę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 262. Data: 2021-07-24 11:07:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia, co oni planowali, ale dziennikarze, to nawet się nie
    > zastanowili nad tym, z jakiego powodu dwóch ludzi w sadzie zaczęło
    > strzelać do cienia, a grupa osądziła ich jako morderców również nie
    > biorąc pod uwagę żadnego alternatywnego rozwiązania.

    Trzeba powołać komisję i zrobić eksperyment na parówkach.
    Jak komisja będzie miała w składzie takich ekspertów jak ty, to może za
    20 lat dowiesz się, z jakiego powodu dwóch ludzi w sadzie zaczęło
    strzelać do cienia. To bez wątpienia wymaga dogłąbnego zastanowienia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 263. Data: 2021-07-24 16:46:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.07.2021 o 11:07, Kviat pisze:

> [...]
    > 20 lat dowiesz się, z jakiego powodu dwóch ludzi w sadzie zaczęło
    > strzelać do cienia. To bez wątpienia wymaga dogłąbnego zastanowienia.

    A Ty już wiesz? To może zdradź.

    --
    Robert Tomasik

  • 264. Data: 2021-07-24 16:46:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.07.2021 o 10:51, Kviat pisze:
    > Weź jeszcze pod uwagę, że chłopak mógł cierpieć na nieuleczalną chorobę,
    > więcy "myśliwy" milicjant zrobił mu przysługę i zasłużył na nagrodę.
    Eutanazja w Polsce jest karalna.

    --
    Robert Tomasik

  • 265. Data: 2021-07-24 17:00:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.07.2021 o 10:47, J.F. pisze:

    > A przeciez ostatnia aferka w Niemczech - rozgrzane szybkim ogniem G36
    > staja sie niecelne. Musi to byc jakas powazna niecelnosc, skoro wojska
    > nie zadowala, a do wymiany jest blisko 200 tys sztuk.
    > P.S. Ostatnia? Google znaduje cos z 2012 r

    To jest czysta fizyka. Da się policzyć po ilu pociskach jaką ma dana
    lufa temperaturę.Im grubsza lufa (przykładowo) tym później się zagrzeje.
    Ale grubość lufy ma wpływ na ciężar lufy, a żołnierz z bronią czasem
    biega. Im lufa cięższa tym dłużej się chłodzi.

    Prasa podchwytuje wyniki testów nie zastanowiwszy się nad sensem. Każdą
    broń można "stopić", pytanie, czy są to normalne warunku użytkowania. W
    standardowym wyposażeniu pistoletu są dwa magazynki. Trzydzieści kilka
    strzałów. Potem musisz ładować magazynki. Ja używam do pistoletu 4
    magazynków i piątego w broni. Ale to nadal jednostka ognia góra 100
    strzałów. Taka ilość na celność wpływu nie ma.

    Karabin sportowy KBKS strzela się 65 strzałów i masz na to ponad
    godzinę. Też lufy nie zagrzejesz. Mam kolegę, który ma karabinek
    samopowtarzalny z magazynkiem i bawi się w komandosa. Lecą całe serie.
    Potem przy czyszczeniu wyciąga z lufy ołów. Ale to nie jest normalny
    sposób użytkowania takiej broni.

    --
    Robert Tomasik

  • 266. Data: 2021-07-24 17:01:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.07.2021 o 10:47, Kviat pisze:

    > Napisał ktoś, kto cały czas pisze o sprawach, o których nie ma pojęcia,
    > i pieprzy takie głupoty, że aż zęby bolą...
    > Ale nic na to nie poradzisz, rozkaz to rozkaz.

    Musisz czytać? Jakiś rozkaz dostałeś? Masz obowiązek?

    --
    Robert Tomasik

  • 267. Data: 2021-07-24 17:35:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A Ty już wiesz?

    Oczywiście, że wiem. Wie to każdy normalny człowiek.

    > To może zdradź.

    Z powodu braku mózgu.
    Sam nigdy byś na to nie wpadł.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 268. Data: 2021-07-24 17:37:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Eutanazja w Polsce jest karalna.

    Szkoda, że brak umiejętności rozpoznania sarkazmu nie jest.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 269. Data: 2021-07-24 17:40:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Mam kolegę, który ma karabinek
    > samopowtarzalny z magazynkiem i bawi się w komandosa. Lecą całe serie.
    > Potem przy czyszczeniu wyciąga z lufy ołów. Ale to nie jest normalny
    > sposób użytkowania takiej broni.

    A istnieje jakiś normalny?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 270. Data: 2021-07-24 17:41:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Musisz czytać? Jakiś rozkaz dostałeś? Masz obowiązek?

    Musisz pisać głupoty? Jakiś rozkaz dostałeś? Masz obowiązek?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr