  • 131. Data: 2021-07-16 11:00:24
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 15 Jul 2021 16:54:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Postępowanie sprawcy trzeba ocenić względem posiadanej przez niego
    > wiedzy, albo tego, co wiedzieć powinien, ale nie wiedział, b o nie
    > dopełnił obowiązków. Jakie znaczenie dla oceny postępowania "myśliwego"
    > czy gościa z latarką ma to, co czemu przestraszyli się ostrzelani?

    Koniecznie powiadom o tym Wysoki Sąd, bo może o tym nie wiedzieć, a przecie
    będzie wydawał wyrok.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 132. Data: 2021-07-16 11:08:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 15 Jul 2021 19:58:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > No jeszcze w grę wchodzi właściciel sadu wkurzony zbieractwem jego
    > owoców.

    Nie wchodzi.
    Zaoszczędzisz mnóstwo czasu, również własnego, kiedy zaczniesz czytać
    podlinkowane teksty.

    "Chłopcy uczyli się w szkole ogrodniczej w Kluczkowicach. Wraz z dwoma
    kolegami postanowili po zmroku nazbierać w szkolnym sadzie jabłek."

    > Zakładamy, ze gość celowo do ludzi nie strzelał, a może jednak
    > strzelał i potem wymyśliło tego dzika?

    W jaki sposób wymyśliłeś, że Twój były kolega po fachu był właścicielem
    szkolnego sadu?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 133. Data: 2021-07-16 11:11:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 15 Jul 2021 19:35:01 +0200, J.F. napisał(a):

    > A dziennikarz nie mogl sie do internatu udac i spytac jak to bylo?

    Dziennikarz jest cieniasem, bo nie przewidział, że kwestia kościelnego tak
    rozpali wyobraźnię wielepów z internetów.
    Powinien był, rzecz jasna, załączyć do gazety specjalny dodatek z
    protokołami przesłuchań, żeby nie było wątpliwości w jakim języku i co
    krzyczał dzik.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 134. Data: 2021-07-16 11:32:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ciekaw jestem, jak to jest w Ameryce: strzelasz do kradnącego Ci
    >jabłka z Twojego sadu, złodziej krwawi.

    Tak, to teraz chyba nawet w Teksasie nie ma.
    Nie strzela sie :-(

    Swiat sie zmienia, Ameryka tez.

    J.

  • 135. Data: 2021-07-16 11:37:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 15.07.2021 o 07:27, Marcin Debowski pisze:

    >Po fakcie wiedział, bo dziki nie krzyczą w jakimkolwiek ludzkim
    >języku.

    Ale skoro krzycza, to zyja.

    >Sądzisz że sie teleportowali i krzyczeli z innego kierunku?

    Sadzisz, ze za jednym drzewkiem sie cala grupa schowala?

    >Prokurator wie i zdecydował się zarzuty postawić. Niby nic bo robert
    >twierdzi, że prok stawia zarzuty z dupy dla dobra oskarżonego, ale
    >proponuję trzymać się tego co wiemy, a nie co robert sobie wymyślił.

    No to wiemy tylko, ze prokurator zarzuty postawil.
    Co jak sam wiesz - niewiele znaczy.

    Pasowało mu postawic jakies zarzuty, to sobie cos dopasował.

    J.

  • 136. Data: 2021-07-16 11:41:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 15.07.2021 o 07:19, Marcin Debowski pisze:

    >Bo dostał wyższy zarzut?

    Co chyba nie wyklucza postawienia rowniez nizszego, ale moze rozumowal
    podobnie - wyzszy wystarczy.

    J.

  • 137. Data: 2021-07-16 12:09:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Jul 2021 11:37:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale skoro krzycza, to zyja.

    Kiedy ranny krzyczy, to bezsprzecznie żyje i można spokojnie odjechać z
    miejsca wypadku.
    Kiedy inni krzyczą, że ktoś jest ranny albo umiera, też można się oddalić,
    bo im akurat nic nie dolega.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 138. Data: 2021-07-16 12:50:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-16, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

> [...]
    > miejsca wypadku.
    > Kiedy inni krzyczą, że ktoś jest ranny albo umiera, też można się oddalić,

    No nareszcie. Nareszcie ktoś, kto wie co krzyczano.
    Pozamiatane. A nie, jeszcze w jakim języku.

    --
    Marcin

  • 139. Data: 2021-07-16 13:51:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Pamiętam jak będąc pacholęciem, pozwolono mi strzelić z jakiegoś kbks'u
    > do gruszki. To miało kaliber coś z 5 mm. Mocno się zdziwiłem. Raz, co z
    > tej gruszki zostało, a dwa, że nie tylko rozerwało ją ładnie na częsci,
    > a bardziej, że wszystko było w środku miękkie.

    5,6LR - ale to nie jest dobry przykład, bo to pocisk sportowy w całości
    wykonany z miękkiego stopu, który z założenia ma się rozpaść po
    trafieniu w cokolwiek.

    --
    Robert Tomasik

  • 140. Data: 2021-07-16 13:51:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.07.2021 o 07:37, Kviat pisze:

    > Krzyczysz podczas myślenia o gulaszu?

    Jak gorący, to tak. A jak z papryką, to się oblizuję. Co to ma do rzeczy?

    --
    Robert Tomasik