  • 21. Data: 2011-04-18 09:19:40
    Temat: Re: straż gminna-FOTORADAR wykroczenie wrzesień ub roku, mandat - teraz
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Domyśliłem się o co może ci chodzić, że w małej gminie nawet gdyby coś zapomnieli to
    sobie z wsteczną datą uzupełnią.

    W mieście mało prawdopodobne bo pisma obowiązuje cała procedura wej/wyj itd, poza tym
    na tym jednym dokumencie papierkologia się nie kończy a dopiero zaczyna ;)

    Wszystkiego nie spreparują.

    Powodzenia.

  • 22. Data: 2011-04-18 09:55:03
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał:

    > po za brakiem punktów tak czy siak zapłaci, tylko z innego paragrafu.

    Nie zapłaci.
    Na zdjęciu przecież widać wyraźnie kierowcę siedzącego tyłem. Zapewne był to
    kolega właściciela pojazdu, który przyjechał z wizytą z Meksyku i nazywa się
    Carlos Jimenez. Mieszka wiadomo gdzie. Wskazał kierowcę? Wskazał. Dziękuję.

    Polecam:
    http://demotywatory.pl/2375839/Mistrz-cietej-riposty

  • 23. Data: 2011-04-18 12:17:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 3:45 AM, Kamil wrote:

    > Chyba ci się coś pokićkało wituś :P
    > Podaj no ten paragraf o pamięci :)))

    art 97 KW, gdzie liczba jest wrecz jawnie w nim wymieniona.

    > Heheheh - jakie kary dostaną osoby chore na różne przypadłości
    > pamięciowe....masakara :)))

    tyle ile zasądzi sędzia jako grzywnę, nie wiecej niż jest to zapisane w
    ustawie.
    W ogólnym przypadku 5000.

    > Teraz weź i napraw swój błąd i napisz że chodziło ci o "brak wskazania" :)
    > A jak wiesz, z tym "paragrafem" można sobie w łatwy sposób
    > poradzić...właśnie ....."nie pamiętaniem" :)))))

    niepamietanie nie załatwie sprawy braku wskazania, bo nie ma takiego
    wyjątku art 78.4 w prawie o ruchu drogowym.

    sprawe moze pozamiatac tylko sedzia zaslaniajac sie mala szkodliwoscia
    spoleczna

  • 24. Data: 2011-04-18 12:19:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 4:55 AM, Tomek wrote:

> [...]
    > był to kolega właściciela pojazdu, który przyjechał z wizytą z Meksyku i
    > nazywa się Carlos Jimenez. Mieszka wiadomo gdzie. Wskazał kierowcę?

    zycze duzo odwagi.

  • 25. Data: 2011-04-18 12:31:35
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 07:17:22 -0500, witek napisał(a):

    > art 97 KW, gdzie liczba jest wrecz jawnie w nim wymieniona.

    Eee, nie rób se jaj wituś :)
    Przecież jest napisane "Kto...." :)

    > niepamietanie nie załatwie sprawy braku wskazania, bo nie ma takiego
    > wyjątku art 78.4 w prawie o ruchu drogowym.

    Który to artykuł też nie ma sankcji, więc...? :)))

  • 26. Data: 2011-04-18 17:30:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 7:31 AM, Kamil wrote:

    > Eee, nie rób se jaj wituś :)
    > Przecież jest napisane "Kto...." :)

    > Który to artykuł też nie ma sankcji, więc...? :)))

    no wiec z tym niemaniem sankcji to nie jest taka prosta sprawa.
    Bo cześć sędziów uważa, że nie ma, a część uważa, że podpada pod art 97 KW.
    Na kogo trafisz nie wiesz, ale możesz próbować.

  • 27. Data: 2011-04-19 06:12:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A może ujawnione 4 listopada? czyli 4.11, a moze program pisze jakoś
    > odwrotnie.

    Ale przecież mogło zostać dopiero teraz ujawnione.

  • 28. Data: 2011-04-19 10:07:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale przecież mogło zostać dopiero teraz ujawnione.

    Po pół roku? Mogło, ale to zahacza o art. 231 kk, że f-sz dopuszcza do
    tego, by przez pół roku nei ujawniono wykroczenia.

  • 29. Data: 2011-04-19 14:04:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Po pół roku? Mogło, ale to zahacza o art. 231 kk, że f-sz dopuszcza do
    > tego, by przez pół roku nei ujawniono wykroczenia.

    Który ? Cała zgraja przy tym robi.

  • 30. Data: 2011-04-19 22:04:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>