  • 1. Data: 2004-11-26 12:54:31
    Temat: stowarzyszenie i internet
    Od: andrzej <a...@p...onet.pl>

    witam

    temat walkowany tysiace razy pewnie
    internet rozpowszechniany wsrod sasiadow na zasadach niekomercynych

    stowarzyszenie zwykle w trakcie rejestracji

    pyt 1
    czy musze miec lacze zarejestrowane na stowarzyszenie, czy tez moze byc
    zarejestroiwane na mnie, a ze stowarzyszenia zabierane pieniadze z pismem -
    przekazanie do telekomuniacji na lacze, suma zgodnie z faktura... numer...,
    kserokopia faktury? sposob drugi jest dla mnei znacznie wygodniejszy, nie
    wiem jak na to spojrzy urzad skarbowy

    pyt 2
    stowarzyszenie zaklada nie przynoszenie zyskow, jednak mamy w planach
    zbierac sie po 2 zl wiecej, ze jakby w razie awarii jakiegos sprzetu
    moznabylo dokupic bez dodatkowej skladki. czy w takim wypadku te 2z/osoby
    bedzie to zysk? suma ta bedzie wydana tak czy inaczej w przeciagu roku
    kalendazowego.

    pozdrawiam

    andrzej