  • 11. Data: 2008-09-16 21:01:25
    Temat: Re: stluczka na drodze, sprawca pojechal sobie
    Od: "albiones" <albion[ciach]es@o2.pl>

    > wniecenie jest takie, ze u mnie widac, bo wrazliwe miejsce, ona przychaczyla
    > zderzakiem wiec pewnie nic nie bedzie widac...

    przyhaczyla oczywiscie...

    jutro sie przejde na komisariat i spytam sie co oni na to

  • 12. Data: 2008-09-17 10:00:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 16 Sep 2008 21:28:44 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >997 czy 112 to numery _alarmowe_ - służą do wzywania pomocy.
    >Po pierwsze szanse że odezwie się tam policjant są coraz mniejsze (coraz
    >częściej będą co centra ratownicze w których siedzi np. strażak),
    112 to sie zgodze, ale zmian pod 997 chyba nie ma w planach?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 13. Data: 2008-09-17 17:02:19
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > przyhaczyla oczywiscie...

    > jutro sie przejde na komisariat i spytam sie co oni na to

    wiesz jak wgniecenie jest od haka holowniczego to kupa ;)

    ja tez tak mialem ostatnio i kolo sie wymigiwal, ze uszkodzenie ma od
    slupka. Reszta mojego lakieru na jego go przekonala

    Icek