  • 1. Data: 2008-09-16 13:32:01
    Temat: Przedluzenie gwarancji
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    czy okres gwarancyjny przedluza sie
    o okres kiedy urzadzenie przebywalo w naprawie?

    jesli tak to co mozna zrobic firmie,
    ktora nie przedluzyla gwarancji o ten okres?
    (chodzi o sklep komuterowy i plyte glowna)

  • 2. Data: 2008-09-16 14:19:32
    Temat: Re: Przedluzenie gwarancji
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Q napisal:
    > czy okres gwarancyjny przedluza sie
    > o okres kiedy urzadzenie przebywalo w naprawie?
    > jesli tak to co mozna zrobic firmie,
    > ktora nie przedluzyla gwarancji o ten okres?
    > (chodzi o sklep komuterowy i plyte glowna)

    powinno byc to zapisane w karcie gwarancyjnej
    jezeli nie jest to zazwyczaj jest tam taki zwrot ze
    gwarancja przysluguje ci przez x miesiecy od daty zakupu
    i skoro producent nie przewiduje przedluzenia gwarancji o
    czas naprawy to nic nie mozesz zrobic

  • 3. Data: 2008-09-16 16:05:52
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "tg" <a...@b...cpl> napisał:

> [...]
    > gwarancja przysluguje ci przez x miesiecy od daty zakupu
    > i skoro producent nie przewiduje przedluzenia gwarancji o

    A art.581 kc wyparowal?

  • 4. Data: 2008-09-16 16:12:07
    Od: kam <...@...pl>

    Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:
    > A art.581 kc wyparowal?

    jeśli jest to sprzedaż konsumencka, to tak

    KG

  • 5. Data: 2008-09-18 05:52:28
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > i skoro producent nie przewiduje przedluzenia gwarancji o
    > czas naprawy to nic nie mozesz zrobic

    no wlasnie napisali mi, ze uplynela gwarancja producenta :(
    no nic - znowu zadzialalo prawo merfiego
    a myslalem, ze to z windowsem cos sie dzialo :(