  • 21. Data: 2008-08-30 07:50:09
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > zakladajac, ze przy takim podejsciu ma jakichs pracownikow... pewnie zone i
    > dzieci...

    pewnie tak i tylko dlatego, ze nie moga mu dac wypowiedzenia
    to znaczy moga, dziecko jak dorosnie na tyle, zeby zrozumiec, ze tatus
    to nie idol, a zona jak tylko uzbiera na "wpisowe" o rozwod.

  • 22. Data: 2008-08-30 07:51:14
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    :

    > ty jestes bardziej niz nienormalny. inaczej tego skomentowac nie mozna.

    No proszę - psychiatra się znalazł. W takim razie uprzejmie dziękuję za
    diagnozę.

  • 23. Data: 2008-08-30 07:54:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł Ubysz wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g9atv0$45g$1@inews.gazeta.pl...
    > :

    > No proszę - psychiatra się znalazł. W takim razie uprzejmie dziękuję za
    > diagnozę.

    Nie ma za co. Stówa sie nalezy.

  • 24. Data: 2008-08-30 08:09:57
    Od: "Z\(a\)miennik" <k...@o...pl>

    > masz rację. W poniedziałek to ogłoszę pracownikom. Ciekawe czy się
    > ucieszą.

    Kazdy pracownik ma prawo do przerwy (chociaz pewnie Twoi pracownicy nie
    wiedzą co to przerwa) i gówno cie obchodzi czy on wtedy konsumuje sniadanie,
    szydełkuje, czy tez czyta prywatne ksera.

  • 25. Data: 2008-08-30 08:11:11
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Melipone wrote:
    > tak ogólnie, siedze w pracy, mam biurko, szufladę, przychodzi ktoś z
    > kontroli (naszej wewnętrznej) i mówi, że nie wolno trzymać prywatnych
    > rzeczy w szufladzie czy w szafce typu: rachunek za telefon, jakiś
    > wyciąg z banku, jakiś prywatny wydruk czy ksero, rozumiem, że pewnie
    > jest taki przepis wewnętrzny u nas w firmie, ale jak jest wg moich
    > praw, bo w sumie to ja się zawsze kontroli pytałem - to kubka do kawy
    > też nie mogę prywatnego trzymać? ... kubek tak, papierów nie? miejsca
    > w szufladzie nie zajmują (2, 3, 4 papierki)??

    Jeżeli istnieje taki zakaz to Twój przełożony albo kolega z biurka obok
    nie będzie miał żadnego problemu poszukać w tej szufladzie jakiegoś
    dokumentu w trakcie Twojej nieobecności.

    Jeżeli natomiast jest przyzwolenie na prywatne rzeczy to albo będą
    skrępowani i będą czekać na Ciebie albo zaczną szukać i przy okazji
    dowiedzą się gdzie dzwonisz, ile masz na koncie itp, czego nie chcą ani
    oni, ani pewnie Ty.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 26. Data: 2008-08-30 08:24:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Malinowski wrote:

    > Jeżeli istnieje taki zakaz to Twój przełożony albo kolega z biurka obok
    > nie będzie miał żadnego problemu poszukać w tej szufladzie jakiegoś
    > dokumentu w trakcie Twojej nieobecności.

    w pierwszej kolejnosci wypieprzyłbym z pracy kogoś kot po szufladach
    trzyma dokumenty służbowe.

> [...]
    > skrępowani i będą czekać na Ciebie albo zaczną szukać i przy okazji
    > dowiedzą się gdzie dzwonisz, ile masz na koncie itp, czego nie chcą ani

    ty też widzę jesteś intelignetny inaczej.

  • 27. Data: 2008-08-30 08:32:32
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > ty też widzę jesteś intelignetny inaczej.

    Mistrzu !!!! Pozwól że będę tak sie do Ciebie zwracał , niekwestionowana od
    dziś sławo polskiej psychiatrii !!!!

  • 28. Data: 2008-08-30 08:38:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł Ubysz wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g9b042$45g$6@inews.gazeta.pl...

    > Mistrzu !!!! Pozwól że będę tak sie do Ciebie zwracał , niekwestionowana
    > od dziś sławo polskiej psychiatrii !!!!

    Do ciebie natomiast jak najbardziej pasuje tutuł pracodawcy idioty.
    Zastępcę widzę tez już masz.

  • 29. Data: 2008-08-30 09:18:25
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    witek pisze:

    > w pierwszej kolejnosci wypieprzyłbym z pracy kogoś kot po szufladach
    > trzyma dokumenty służbowe.

    No jak ktoś ma tak wytresowanego kota...
    A tak serio - nie wszystkie dokumenty służbowe są ściśle tajne. Ba co
    więcej czasem nawet jest wskazane żeby inni pracownicy mieli do nich
    dostęp :) Oczywiście, można to zorganizować inaczej, ale czasem nie
    warto tak sie męczyć, po prostu powiedzieć "jakbyś potrzebował XXX to są
    w górnej szufladzie"
    --
    | "Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska |

  • 30. Data: 2008-08-30 09:21:45
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > Kasjerka w supersklepie czy hipersklepie przykładowo nie może mieć swoich
    > rzeczy na stanowisku pracy.
    > Chyba podobne regulacje są w bankach i na poczcie.

    Nie swoich rzeczy tylko swoich pieniędzy (chyba logiczne dlaczego).
    Ulubionego misia może sobie postawić na kasie.