  • 1. Data: 2008-10-09 12:07:59
    Temat: sprzedaż-kupno mieszkania
    Od: "miffy" <b...@a...pl>

    Wybaczcie, ze może troche NTG ale nie widzę żadnej odpowiedniej.

    Chcę kupić mieszkanie za 350 000zł, obecnie posiadam mieszkanie warte 300
    000zł, na kredyt (kupione przez moich rodziców - umowa na nich z powodu
    braku mojej zdolności kredytowej podczas zakupu). kredyt pozostał do spłaty
    w wys. 120 000zł.
    Na zakup nowego (od dewelopera) chciałabym wziąć kredyt w wys. 250 000zł. A
    na reszte przeznaczyć pieniądze uzyskane ze sprzedaży starego.

    Jak najlepiej załatwić taką sytuacje, w jakiej kolejności (sprzedaż, zakup)
    ?
    Jak najkorzystniej sprzedać mieszkanie z kredytem hipotecznym z perspektywą
    zakupu nowego?
    Jak w ogóle podejść do sprawy?