  • 1. Data: 2008-10-09 12:06:20
    Temat: prawo pracy- urlop wychowawczy
    Od: " ja" <l...@W...gazeta.pl>

    witam,czytalam gdzies ze urlop wychowawczy mozna wziac w 3 "czesciach"
    napisalam pismo o urlop wychowawczy do konca grudnia 2008, zarzad
    zaakceptowal, jesli jednak sie rozmysle i bede go chciala przedluzyc jeszcze o
    kolejne 4 mce to bedzie to juz 2 "część"?

  • 2. Data: 2008-10-09 14:05:11
    Temat: Re: prawo pracy- urlop wychowawczy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gcks3s$51c$1@inews.gazeta.pl ja
    <l...@W...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > zaakceptowal, jesli jednak sie rozmysle i bede go chciala przedluzyc
    > jeszcze o kolejne 4 mce to bedzie to juz 2 "część"?
    Strasznie ciężko znaleźć, drugi link jaii podaje google...
    http://urlopy.wieszjak.pl/macierzynski-i-wychowawczy
    /81691

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-11-12 08:23:43
    Od: " " <l...@N...gazeta.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > W wiadomości news:gcks3s$51c$1@inews.gazeta.pl ja

    > Strasznie ciężko znaleźć, drugi link jaii podaje google...
    > http://urlopy.wieszjak.pl/macierzynski-i-wychowawczy
    /81691

    w artykule nie ma jasnej odp na moje pytanie, czy jak mam zaakcpetowany urlop
    3 mce i sie rozmysle i przedluze o miesiac to bedzie to juz 2 czesc czy
    przedluzenie 1?

  • 4. Data: 2008-11-12 21:16:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gfe3qf$e0a$1@inews.gazeta.pl l...@N...gazeta.pl
    <l...@N...gazeta.pl> pisze:

    /81691
    > w artykule nie ma jasnej odp na moje pytanie, czy jak mam zaakcpetowany
    > urlop 3 mce i sie rozmysle i przedluze o miesiac to bedzie to juz 2
    > czesc czy przedluzenie 1?
    Jak widzę nie potrafisz się nawet zdecydować czy chcesz "przedłużyć" o 4
    miesiące czy o miesiąc... :)
    Tam jest jasno napisane - pracownik decyduje o podziale urlopu - ty
    zdecydowałaś, że pierwsza część będzie w wymiarze 3 miesięcy. Potem chcesz
    skorzystać z kolejnej, bezpośrednio po pierwszej. Trzeba się było dobrze
    zastanowić i pomyśleć przed podjęciem decyzji, a nie potem "rozmyślać".
    Natomiast - jak i wielu innych sprawach - strony mogą się po prostu dogadać,
    na zasadzie obopólnej zgody anulować pewne postanowienia i powziąć w ich
    miejsce nowe.

    --
    Jotte