  • Data: 2006-05-28 19:57:03
    Temat: sprzedaż działki - kiedy płaci się podatek od sprzedaży?
    Od: "Młoda" <r...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Noszę się z zamiarem sprzedaży działki. Tata sprzedaje jedną działkę, ja
    drugą, która została mi przez niego podarowana. Obie te czynności (zakup
    działki i darowizna) miały miejsce już ponad 5 lat temu. Słyszałam, że wtedy
    nie musimy płacić podatku dochodowego od sprzedaży nieruchomości. Czy ktoś
    mógłby podać mi odnośnik do ustawy, gdzie to jest zapisane?

    Aha, no i w związku z tym, czy muszę jakoś zawiadomić US o takiej transakcji
    (skoro nie płącę podatku) potwierdzając fakt, iż od nabycia działki minęło
    już 5 lat?

    pozdrawiam
    Ela Wołoszyńska