  • 1. Data: 2010-07-19 11:54:11
    Temat: sprzeciw do nakazu zapłaty wpostępowaniu upominawczym
    Od: " HEN" <h...@g...pl>

    Witam!
    Dostałem kilka dni temu sprzeciw do nakazu zapłaty w postepowaniu
    upominawczym. Mam zapłacić pewną kwotę obliczoną na dzień 30 kwietnia 2010
    plus koszty zastępstwa 600zł.
    Chcę napisać sprzeciw, bo kwota się nie zgadza, nie zgadzają się odsetki, poza
    tym od daty złożenia pozwu większość długu została spłacona.
    Mam w związku z tym pytania:
    1. czy jeśli złożę sprzeciw do nakazu zapłaty tylko do części kwoty, to co
    będzie z tymi sasądzonymi kosztami zastępstwa?
    2. co się stanie, jeżeli po skutecznym sprzeciwie ale jeszcze przed rozprawą
    spłacę cały dług (co wtedy z ewentualnymi kosztami)?

    pozdrawiam
    H.

  • 2. Data: 2010-07-19 11:58:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    HEN pisze:
    > Witam!
    > Dostałem kilka dni temu sprzeciw do nakazu zapłaty w postepowaniu

    Nie sprzeciw, tylko nakaz.

> [...]
    > 1. czy jeśli złożę sprzeciw do nakazu zapłaty tylko do części kwoty, to co
    > będzie z tymi sasądzonymi kosztami zastępstwa?

    Jeśli spłata nastąpiła po wytoczeniu powództwa, to koszty się należą.

    > 2. co się stanie, jeżeli po skutecznym sprzeciwie ale jeszcze przed rozprawą
    > spłacę cały dług (co wtedy z ewentualnymi kosztami)?

    Będą, będą, przecież wierzyciel je poniósł słusznie. Chyba że
    niesłusznie? Nie wzywał do zapłaty?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-19 20:52:32
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-07-19 13:54, HEN pisze:
    > 1. czy jeśli złożę sprzeciw do nakazu zapłaty tylko do części kwoty, to co
    > będzie z tymi sasądzonymi kosztami zastępstwa?

    jeśli ich nie zaskarżysz, to zostaną jak w nakazie
    a jak zaskarżysz, to pewnie tak samo

    KG

  • 4. Data: 2010-07-19 20:58:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>