  • Data: 2003-06-23 09:48:28
    Temat: spolka cywilna
    Od: Marek <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam spolke cywilna ze znajomym. Znajomy wkrotce wyjezdza i w zwiazku z
    tym opuszcza spolke. Oboje pracujemy jeszcze gdzies indziej, w zwiazku z
    czym z ZUSu placimy tylko chorobowe. Chce na miejsce tego znajomego
    przyjac kogos innego - jednak ta osoba nigdzie nie pracuje i jakos nie
    widzi nam sie placic 650zl zusu.
    Swego czasu slyszalem ze jesli udzialy w spolce beda male (1%) to zusu
    nie trzeba placic... To prawda? Albo czy jest jakas inna metoda, aby nie
    placic tych 650zl zusu - nie wiem, jakas umowa zatrudnienia lub cos...

    Zaznaczam ze "nowy" wspolnik jest uczniem a za rok bedzie studentem.