  • Data: 2010-04-29 03:50:54
    Temat: spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    czy ktoś się może orientuje w prawie spółdzielczym? Czy ich można do czegoś
    zmusić? Ostatnio odkryłem, że w moim pionie wentylacyjnym są nieprawidłowo
    podłączone szyby. Teraz spółdzielnia kręci, manipuluje- wmawiają mi, że to
    ja się przełączałem, a poza tym- nie mają jak podłączyć sąsiadki z dołu i
    wpadli na pomysł, żeby dla niej szyb wybudować u mnie (!)- na co ja się nie
    chce zgodzić. Oni twierdzą, że muszę. Czy jest ktoś, kto moze mi pomóc- może
    powinienem kogoś powiadomić (nadzór budowlany, kogoś innego)?

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
    siebie
    Leopold Staff