  • 1. Data: 2005-09-14 09:27:00
    Temat: sp. z o.o. - kapital
    Od: "pawel" <p...@c...com.pl>

    witam
    prosze mi powiedziec jak wygladaja obecnie przepisy dotyczace kapitalu
    zakladowego spolki zo.o.
    tzn spolke zalozylem jeszcze w czasach kiedy wystarczylo 4 tys
    2 lata temu podnioslem do 25 tys bo taki byl wymog
    i docelowo mam podwyzszyc do 50 tys ?
    ale do kiedy ?
    czy moze zmienili ten przepis (oby !!)

    wielkie dzieki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-14 09:44:08
    Temat: Re: sp. z o.o. - kapital
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "pawel" <p...@c...com.pl> naskrobał/a w

    > i docelowo mam podwyzszyc do 50 tys ?
    > ale do kiedy ?

    Do końca roku.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Szowinisci wszystkich krajów laczcie sie.

  • 3. Data: 2005-09-14 10:13:55
    Od: "pawel" <p...@c...com.pl>

    i nie ma szans jakos sie z tego wymigac ?
    albo przedluzyc ?

    dzieki
    pozdrawim

    ps. a co ten durny przepis ma na celu ?
    wykosic male firmy ? bo nic innego mi nie przychodzi do glowy :-(

  • 4. Data: 2005-09-14 12:56:07
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "pawel" <p...@c...com.pl> naskrobał/a w

    > i nie ma szans jakos sie z tego wymigac?

    Mógłbyś przekształcić spółkę w spółkę osobową.

    > ps. a co ten durny przepis ma na celu?
    > wykosic male firmy ? bo nic innego mi nie przychodzi do glowy :-(

    Ma na celu dostosowanie starych spółek do nowych przepisów.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Módlmy sie za dzieci, które wsiakly w przescieradla!

  • 5. Data: 2005-09-14 13:22:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 14 Sep 2005 11:27:00 +0200, "pawel"

    >i docelowo mam podwyzszyc do 50 tys ?
    >ale do kiedy ?
    do 31.12.2005 r.

    WAM