  • 1. Data: 2005-09-14 09:05:39
    Temat: Alimenty a wyjazd zagranice
    Od: "Zull" <z...@g...pl>

    Witam !

    Jestem przed drugą ( mam nadzieje, że ostatnią ) rozprawą rozwodową. Mam w
    perspektywie mieć przesądzone alimenty na nieletnie dziecko. Wybieram się na
    dłużej zagranicę. Różnej maści "rzyczliwi" straszą mnie jednak, abym nie
    robił zbyt dalekosiężnych planów ponieważ jest podobno przepis który wymaga
    na taki wyjazd zgody rodzica pod którego opieką pozostaje dziecko na które
    przysądzono alimenty. Szukam po necie, ( do kodeksu prawa rodzinnego jeszcze
    nie zaglądałem ), i nic nie znalazłem. Może któryś z szanownych grupowiczów
    ma jakieś doświadczenia w tym temacie ?

    -

  • 2. Data: 2005-09-14 10:29:01
    Temat: Re: Alimenty a wyjazd zagranice
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zull" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze
    > nie zaglądałem ), i nic nie znalazłem. Może któryś z szanownych

    i nie sadze bys znalazl bo to bylby absurd, ograniczenie swobod
    obywatelksich, zabrania tego
    Konstytucja, co to malzonek jest Twoim kuratrem? Jakie sprzestepstwo
    popelniles?

    Az sie boje ze sie myle ... ale nie sadze by ktos mogl tak probowac gnoic
    czlowieka (mam na mysli ustawodawce)

    P.

    ps.
    Życzliwi a nie rzyczliwi !

  • 3. Data: 2005-09-14 10:41:46
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dg8u0v$9c2$1@inews.gazeta.pl...
    > i nie sadze bys znalazl bo to bylby absurd, ograniczenie swobod
    > obywatelksich, zabrania tego
    > Konstytucja, co to malzonek jest Twoim kuratrem? Jakie sprzestepstwo
    > popelniles?

    Kiedyś coś takiego funkcjonowało.. Pamiętam sytuację, gdy moja matka
    podpisywała jakie zobowiązanie by jej brat a mój wuj, płatnik alimentów
    dostał paszport.. Ale to za komuny. Teraz chyba jest inaczej??

    --
    Paweł