  • 21. Data: 2011-02-08 19:34:24
    Temat: Re: smsy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-08 01:36, Paul pisze:
    > Wysłanie SMSa o określonej treści "TAK", "LOS", itp. na jakiś numer
    > podobno jest równoznaczne ze zgodą na otrzymywanie codziennie smsów za 5 zł.
    >
    > Zrobię sobie stronę z regulaminem, że za wysłanie na mój numer telefonu
    > smsa o jakiejkolwiek treści pobieram 1M zł.

    Może by tak zorganizować konkurs dla reklamodawców?

    "Wyślij swoją reklamę na numer 6XXXXXXXX, weźmiesz udział w konkursie -
    do wygrania 1000zł, regulamin dostępny na stronie
    www.konkursdlareklamodawców.pl, cena udziału w konkursie 200zł" ;)

  • 22. Data: 2011-02-08 19:51:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011, RadoslawF wrote:

    > W tym przypadku organizator ma dowód w postaci SMSa od każdego
    > idioty który wyraził zgodę.

    WKwestiiFormalnej: dysponowanie dowodem w postaci otrzymanego
    SMSa o treści "TAK" nie dowodzi niczego, a w szczególności
    zgody na cokolwiek, wyrażonej w sposób zgodny z treścią KC.
    W szczególności mogła to być odpowiedź na pytanie: "czy ten
    telefon ma numer <tu numer telefonu>", co kilkakrotnie
    widziałem.

    > Ale dziennikarzowi można zawsze
    > powiedzieć że nie wyraziłem

    W przypadku jak wyżej odpowiadajacemu można zarzucić głupotę,
    lekkomyślność, cokolwiek - ale nie to, że kłamie.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2011-02-08 19:55:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 20:03, RadoslawF pisze:

    > W tym przypadku organizator ma dowód w postaci SMSa od każdego
    > idioty który wyraził zgodę. Ale dziennikarzowi można zawsze
    > powiedzieć że nie wyraziłem, niekoniecznie uwierzy ale w artykule
    > wykorzysta jakby uwierzył.

    Dokładnie tak to sobie wyobrażam.
    Zresztą wypowiadająca się w linkowanym artykule osoba asekurancko
    wspomina: "Przeczytałam, i to dość pobieżnie, tylko pierwszy,...".
    Oczywiście, "niechcący nacisnęło mi się 'odpowiedz' ale to było na
    bezpłatny numer 8007" mogłoby spokojnie uzupełnić taką relację.

    --
    spp

  • 24. Data: 2011-02-08 20:14:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl>

    > W tym przypadku organizator ma dowód w postaci SMSa od każdego
    > idioty który wyraził zgodę.

    Taaa szczególnie w tym pustym sms'ie :-)

  • 25. Data: 2011-02-08 22:15:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-02-08 20:03, RadoslawF pisze:
    > W tym przypadku organizator ma dowód w postaci SMSa od każdego
    > idioty który wyraził zgodę. Ale dziennikarzowi można zawsze

    Podaj mi nr telefonu swojej lubej, mamy , szefa itd.

    W try miga załatwię, że "Wysłali SMSa i wyrazili zgodę" a organizator
    będzie miał dowód w jego postaci. :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 26. Data: 2011-02-08 22:17:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-02-08 19:50, Henry(k) pisze:
    > O.. fajnie by było... tylko że w tym roku dostałem tylko jednego sms'a
    > reklamowego, w zeszły ze trzy... majątku by nie było ;-)

    Jakbyś musiał za nie płacić to byś nie nadążył ich czytać :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 27. Data: 2011-02-09 07:03:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 23:17:09 +0100, Arek napisał(a):

    > Jakbyś musiał za nie płacić to byś nie nadążył ich czytać :)

    Przy niektórych muszę i to od razu - jak dostaję sms'a od żony żeby zrobić
    przelew ;-)

    Henry

  • 28. Data: 2011-02-09 07:38:45
    Od: Manhattan Project <e...@p...fm>

    Właściwi to czekam na nowy rodzaj zabawy z operatorami.
    SMS: Jeżeli nie chcesz nie dostawać dostawać wiadomości konkursowych
    wyślij sms o treści .... Regulamin na www....

  • 29. Data: 2011-02-09 09:03:53
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2011 23:15, Arek pisze:

    > Podaj mi nr telefonu swojej lubej, mamy , szefa itd.
    >
    > W try miga załatwię, że "Wysłali SMSa i wyrazili zgodę" a organizator
    > będzie miał dowód w jego postaci. :)

    Czyli pamiętajcie: jak ktoś zostanie gdzieś zapisany na jakiś konkurs,
    coś zamówił itepe a nic o tym nie wie - wiadomo już, kogo należy
    wpisywać jako podejrzanego w formularzu ;->

  • 30. Data: 2011-02-09 10:07:46
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-09 10:03, Użytkownik Andrzej Ława napisał:

    > Czyli pamiętajcie: jak ktoś zostanie gdzieś zapisany na jakiś konkurs,
    > coś zamówił itepe a nic o tym nie wie - wiadomo już, kogo należy
    > wpisywać jako podejrzanego w formularzu ;->

    Nie do końca.
    Czymś innym jest wyświetlenie na czyjejś komórce nieprawdziwego
    numeru od którego pochodzi połączenie a czymś innym jest sfałszowanie
    informacji w bazie danych operatora telefonicznego.