  • 1. Data: 2011-02-07 13:03:01
    Temat: Re: smsy
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-02-08 13:45, TomT pisze:
    > To jaki jest sens wyrażania takiej zgody?
    > To przecież jest równoznaczne z opłacaniem codziennym abonamentem
    > podatku od naiwności.

    Niektórzy lubią boleśnie i systematycznie odczuwać swoje frajerstwo :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2011-02-08 00:36:40
    Temat: smsy
    Od: Paul <e...@e...com>

    Wysłanie SMSa o określonej treści "TAK", "LOS", itp. na jakiś numer
    podobno jest równoznaczne ze zgodą na otrzymywanie codziennie smsów za 5 zł.

    Zrobię sobie stronę z regulaminem, że za wysłanie na mój numer telefonu
    smsa o jakiejkolwiek treści pobieram 1M zł.

    Ostatnio otrzymałem kilka smsów reklamowych z sieci w której jestem.

    Czy mogę tej sieci wystawić fakturę na równowartość 1 000 000 * ilość
    otrzymanych smsów?

    Jeśli nie mogę, to proszę o wyjaśnienie czym się różni moje działanie,
    od działania sieci komórkowych.

  • 3. Data: 2011-02-08 06:45:20
    Od: "Kondi" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości

    > Czy mogę tej sieci wystawić fakturę na równowartość 1 000 000 * ilość
    > otrzymanych smsów?
    >
    > Jeśli nie mogę, to proszę o wyjaśnienie czym się różni moje działanie,
    > od działania sieci komórkowych.

    Tym że najpierw ta sieć musiałaby do ciebie wysłać SMS'a akceptującego takie
    działanie z twojej strony a tam nie siedzą durnie.

    K.

  • 4. Data: 2011-02-08 06:54:46
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 01:36:40 +0100, Paul napisał(a):

    > Wysłanie SMSa o określonej treści "TAK", "LOS", itp. na jakiś numer
    > podobno jest równoznaczne ze zgodą na otrzymywanie codziennie smsów za 5 zł.

    Podobno jest

    > Zrobię sobie stronę z regulaminem, że za wysłanie na mój numer telefonu
    > smsa o jakiejkolwiek treści pobieram 1M zł.

    Regulamin jest, ok. A jak zawrzesz umowę z nadawcą i Twoim operatorem?
    Musisz mieć umowę z tym od kogo chcesz kasę. Bardzo możliwe że musisz też
    mieć z operatorem, bo w jego regulaminie może coś być o niekomercyjnym
    użyciu numeru.

    > Ostatnio otrzymałem kilka smsów reklamowych z sieci w której jestem.
    >
    > Czy mogę tej sieci wystawić fakturę na równowartość 1 000 000 * ilość
    > otrzymanych smsów?

    Jasne.. wystawić możesz... ;-)

    > Jeśli nie mogę, to proszę o wyjaśnienie czym się różni moje działanie,
    > od działania sieci komórkowych.

    Operator komórkowy ma podkładkę w umowie którą podpisałeś - na pewno jest
    tam o informacjach marketingowych od operatora i pomiotów z nim
    współpracujących. W niektórych umowach jest też od razu o tym, że będziesz
    płacił za jakieś odebrane sms'y reklamowe - i wtedy musisz płacić mimo że
    nic nie wysłałeś (era ostatnio chyba na to rżnęła ludzi).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2011-02-08 07:23:05
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 07:54, Henry(k) pisze:

    > Jasne.. wystawić możesz... ;-)

    Tylko musi pamiętać o odprowadzeniu VAT-u. ;)

    --
    spp

  • 6. Data: 2011-02-08 12:12:37
    Od: "TomT" <tom@wywal_to.pl>

> [...]
    > Wysłanie SMSa o określonej treści "TAK", "LOS", itp. na jakiś numer
    > podobno jest równoznaczne ze zgodą na otrzymywanie codziennie smsów za 5

    Co to znaczy "otrzymywanie codziennie smsów za 5 zł"?
    Czy ty płacisz za odebrane smsy?

    TomT

  • 7. Data: 2011-02-08 12:18:34
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 13:12, TomT pisze:

    > Co to znaczy "otrzymywanie codziennie smsów za 5 zł"?
    > Czy ty płacisz za odebrane smsy?

    Tak.

    --
    spp

  • 8. Data: 2011-02-08 12:41:15
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 13:12:37 +0100, TomT napisał(a):

    > Co to znaczy "otrzymywanie codziennie smsów za 5 zł"?
    > Czy ty płacisz za odebrane smsy?

    Niektórzy płacą.

    Henry

  • 9. Data: 2011-02-08 12:45:19
    Od: "TomT" <tom@wywal_to.pl>

  • 10. Data: 2011-02-08 13:14:54
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 13:45:19 +0100, TomT napisał(a):

    > To przecież jest równoznaczne z opłacaniem codziennym abonamentem podatku od
    > naiwności.

    To jest opłata za usługę - dostarczenie jakiejś informacji.
    Skąd ta myśl że przychodzący sms ma nic nie kosztować...

    Henry