  • 51. Data: 2013-06-06 18:58:54
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-06 16:54, Użytkownik Kris napisał:

    > A co za problem segregacja? Moja rodzina już od lat segreguje,

    Tak z ciekawości w jakim celu ?

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2013-06-06 18:58:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-06 16:54, Kris pisze:

    > Jaki problem? Plastyki należy wrzucać do plastyków, szkło do szkła itp. Zupe jeść
    należy łyżka, mięso kroić nożem.
    > A dwa razy droższe opłaty za niesegregację zmotywują dodatkowo.

    Bardzo duży problem. Zwłaszcza w tym "itd.". Ile koszy mam mieć w
    mieszkaniu? Co innego dom, co innego małe m3 w bloku.

    Poza tym, jak będą sprawdzać, czy JA segreguję? Jak będą rozróżniać moje
    śmieci od śmieci sąsiada? Odpowiedzialność zbiorowa? A co na to
    Konstytucja? Konstytucja zabrania karać mnie za inną osobę.

    Ustawa jest strasznie niespójna. I kluczowe pytanie: teraz 30% ludzi
    wyrzucała śmieci nielegalnie. Wiem to od urzędników z Gdyni. Nowa ustawa
    zmniejszy nielegalność prawie do zera. Skoro więc będzie większa grupa
    płacących, to czemu usługa drożeje o 100%?

    --
    MN

  • 53. Data: 2013-06-06 19:03:26
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 06.06.2013 17:29, Budzik wrote:

    > Przeciez o wyrobienie dobrych nawyków chodzi.

    Wymuszenie raczej. Karą za bledy przy sortowaniu.

    Moze lepiej byloby: gmina za darmo odbiera posortowane smieci.
    Reszta bez zmian.

    A tak? Pare zlotych wiecej zaplace za niesortowane.

    Dla mojej wygody - nie bede sortowac.

    zen.aspx

  • 54. Data: 2013-06-06 19:05:01
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 06.06.2013 18:58, Marcin N wrote:
    > Skoro więc będzie większa grupa
    > płacących, to czemu usługa drożeje o 100%?

    glupie pytanie :)

    chodzi nei o smieci a o lojenie obywateli.

    zen.aspx

  • 55. Data: 2013-06-06 19:08:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-06 17:00, Budzik pisze:

    > Natomiast dobrze, że ludzie wreszcie zaczną sortować smieci.

    To jest właśnie bez sensu.
    Te posortowane i tak trzeba ponownie sortować na wysypisku. Nie można
    przecież zaufać milionom sortujących byle jak albo albo wcale.

    Po co więc dwa razy ta sama robota? Bzdura.

    --
    MN

  • 56. Data: 2013-06-06 19:10:47
    Od: Fairy Godfather <F...@o...pl>

    W dniu 2013-06-06 17:29, Budzik pisze:

    > ?
    > To znaczy?

    To znaczy, że będą mieli segregowanie w dupie.

    > Robisz z ludzi z debili, ze posortować smieci nie bedą umieć?
    > Przeciez o wyrobienie dobrych nawyków chodzi.

    Ostatnia rzecz o jaką chodzi POkurwienicom to wyrobienie dobrych
    nawyków. Przekonamy się jak będzie.

  • 57. Data: 2013-06-06 19:12:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-06 19:03, hiki o! pisze:

    > A tak? Pare zlotych wiecej zaplace za niesortowane.
    >
    > Dla mojej wygody - nie bede sortowac.

    Ja nie będę sortować i zapłacę jakbym sortował. Jak mnie złapią?

    --
    MN

  • 58. Data: 2013-06-06 19:15:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-06 19:10, Fairy Godfather pisze:

    > Ostatnia rzecz o jaką chodzi POkurwienicom to wyrobienie dobrych
    > nawyków. Przekonamy się jak będzie.

    Idę o zakład, że kwartał po wejściu tej ustawy - posłowie z PO będą
    najgłośniej krzyczeli, że trzeba ją natychmiast zmienić. Teraz to samo
    robią z ITD - krzyczą, że za dużo mandatów wystawia i to
    niedopuszczalne. Gdy dawali ITD te uprawnienia - jakoś mieli wszystko w
    dupie, jednak spadły im notowania i się ocknęli.

    Ustawa śmieciowa zniszczy PO do reszty.
    Przed wyborami będzie po staremu.

    --
    MN

  • 59. Data: 2013-06-06 19:33:29
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 06.06.2013 19:15, Marcin N wrote:

    > Idę o zakład, że kwartał po wejściu tej ustawy - posłowie z PO będą
    > najgłośniej krzyczeli, że trzeba ją natychmiast zmienić.

    No co ty?

    Oglosili w TV, ze Warszawa jeszcze przez pol roku bedzie miec po staremu ;)

    Tam si enawet nie zacznie zanim sie skonczy

    :D

    zen.aspx

  • 61. Data: 2013-06-06 22:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ustawa śmieciowa zniszczy PO do reszty.
    > Przed wyborami będzie po staremu.

    No to szkoda, że partia rządząca zniszczy się ustawą, która ma słuszny cel.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"