  • 60. Data: 2013-06-06 22:00:31
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak z ciekawości w jakim celu ?

    hmm, jest jakiś podtekst w tym pytaniu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 63. Data: 2013-06-06 22:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To jest właśnie bez sensu.
    > Te posortowane i tak trzeba ponownie sortować na wysypisku. Nie można
    > przecież zaufać milionom sortujących byle jak albo albo wcale.
    >
    > Po co więc dwa razy ta sama robota? Bzdura.

    Jak sie nie ma o czyms pojecia to moze lepiej nie zabierać glosu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 62. Data: 2013-06-06 22:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail F...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ostatnia rzecz o jaką chodzi POkurwienicom to wyrobienie dobrych
    > nawyków. Przekonamy się jak będzie.

    Tak, zapewne chodzi o zrobienie na złośc tak żeby ludzie przestali na nich
    głosować...
    Może warto zastanowić się co się pisze, tak zeby samemu nie wyjśc na
    poku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 64. Data: 2013-06-07 00:17:25
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-06 10:40, Fairy Godfather pisze:
> [...]
    -albo-sluzbowe,5527953,news-detal.html

    > Segregować się będzie na te śmieci które trzeba palić w dzień i te,
    > które trzeba palić w nocy. Ludzie którzy nie mają dostępu do własnego
    > pieca będą segregować na te po których ich można zidentyfikować i na
    > pozostałe, które trafią do np. do lasu.
    > No i ze względu na wysokość kar pod każdym śmietnikiem będzie pewnie
    > stał wachman pilnujący żeby ktoś czegoś nie podrzucił i goniący żuli.

    U nas ma się płacić dopłatę za brak segregacji. Mniejszą niż koszt
    dzierżawy dodatkowych kubłów. W sumie to organiczne i tak idą na
    kompost, a papiery do spalenia. Plastiki i szkło i tak będę zbierać do
    worków, chyba że znikną dzwony ze wsi.

    Za rok?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 65. Data: 2013-06-07 01:44:08
    Od: m <m...@g...com>

    On 06.06.2013 19:10, Fairy Godfather wrote:

    > To znaczy, że będą mieli segregowanie w dupie.

    No to będą mieli w d... ale nadal nie widzę: jaki mogą mieć interes w
    wyrzucaniu śmieci do lasu?

    p. m.

  • 66. Data: 2013-06-07 06:39:53
    Od: Fairy Godfather <F...@o...pl>

    W dniu 2013-06-07 00:17, Mario pisze:

    > Za rok?

    Tak za rok. 25 zł od łba miesięcznie i 12,50 za segregowane.

  • 67. Data: 2013-06-07 06:41:13
    Od: Fairy Godfather <F...@o...pl>

    W dniu 2013-06-06 22:00, Budzik pisze:

    > Tak, zapewne chodzi o zrobienie na złośc tak żeby ludzie przestali na nich
    > głosować...

    Tak zapewne chodzi o wyrobienie dobrych nawyków i ekologie...

    > Może warto zastanowić się co się pisze, tak zeby samemu nie wyjśc na
    > poku...

    Może warto zastanowić się co się pisze, tak żeby samemu nie wyjść na
    naiwniaka.

  • 68. Data: 2013-06-07 07:20:07
    Od: Fairy Godfather <F...@o...pl>

    W dniu 2013-06-07 01:44, m pisze:

    > No to będą mieli w d... ale nadal nie widzę: jaki mogą mieć interes w
    > wyrzucaniu śmieci do lasu?

    Taki, że będą mogli zgłosić segregowanie, zapłacić mniej i nie
    segregować "oszczędzając" czas i wysiłek.

  • 69. Data: 2013-06-07 08:33:26
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-06 18:50, Marcin N pisze:

    > Przecież zgred nie ma o tym pojęcia. 3 pieluchy dziennie?
    > Ha, ha, ha...

    Expierd się odezwał... :)

    (pisałem 3-4, na podstawie niecałodobowych obserwacji mojej wnuczki)

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,566,10953246,10953246
    ,Pelny_pampers_czyli_jak_czesto_zmieniamy_.html?v=2

    cyt:
    "też nie miałam problemu
    (zużycie pampersów: 4-5 sztuk na dobę, oczywiście dla noworodka więcej)"

    [Jeśli ktoś pisze 4-5, to u kogoś innego może być 3-4]

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 70. Data: 2013-06-07 09:08:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-07 08:33, zgred pisze:

    > Expierd się odezwał... :)
    >
    > (pisałem 3-4, na podstawie niecałodobowych obserwacji mojej wnuczki)

    Dobrze, już dobrze...

    U noworodka potrafi schodzić 8 pieluch na dobę. Z wiekiem coraz mniej,
    ale i tak to nigdy nie będą 3. Mniejsza z tym.

    --
    MN