  • 131. Data: 2013-06-08 20:04:31
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-08 14:39, Użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a dlaczego tak miałoby być?

    Głupi czy co ?
    Śmieci nie sortowane to jeden duży worek.
    Śmieci ekologiczne czyli posortowane to przeważnie pięć małych
    worków.

    Pozdrawiam

  • 132. Data: 2013-06-08 21:59:37
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.06.2013 17:45, Budzik wrote:

    > Ktos proponował darmowy wywóz posortowanych. Niestety nierealne

    Uwazam, ze place juz wystarczajaco wysokie podatki, zeby z tych wlasnie
    podatkow dzialaly sluzby takie jak smieciowe. bez dodatkowych podatkow.

    zen.aspx

  • 133. Data: 2013-06-08 23:36:40
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...

    > Ktos proponował darmowy wywóz posortowanych. Niestety nierealne i równiez
    > trudne w realizacji w blokach.

    EKON w Warszawie spoko sobie do tej pory radził. A potem przyszła nowa
    ustawa... i Warszawa sobie nie poradziła. I tylko tych ludzi z EKONu szkoda.

    Agnieszka

  • 137. Data: 2013-06-09 00:43:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Głupi czy co ?
    > Śmieci nie sortowane to jeden duży worek.
    > Śmieci ekologiczne czyli posortowane to przeważnie pięć małych

    RadosławieF - mam dwie propozycje.
    Po pierwsze - dyskutując - szanujmy się. Widząc czyjąć niewiedzę -
    wytłumaczmy. Widząc błąd w czyimś rozumowaniu nie nazywajmy głupkiem. Chcąc
    nazwać głupkiem - nie odpowiadajmy. W ten sposób będzie nam sie o wiele
    łatwiej dyskutowało a dodatkowo oszczędzimy rodziców nie wystawiając im
    świadectwa co do własnego wychowania.
    Dwa - nie naginajmy faktów. Przewaznie słyszę o 3 workach a nie o 5.

    A teraz co do meritum - czy dobrze rozumiem Twoją sugestię, ze my będziemy
    sortować smieci, firmy będą je odbierać i tak czy siak wrzucac wszystkie na
    wysypisko, bez skierowania odpowiednich partii do recyclingu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 135. Data: 2013-06-09 00:43:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Uwazam, ze place juz wystarczajaco wysokie podatki, zeby z tych wlasnie
    > podatkow dzialaly sluzby takie jak smieciowe. bez dodatkowych podatkow.

    Ja też tak uważam :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 134. Data: 2013-06-09 00:43:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@e...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie ma "darmowe". Jest finansowane przez gminę, czyli z podatków
    > lokalnych. U mnie (spore miasto, wspólnota) funkcjonowało. Udało się
    > wytłumaczyć mieszkańcom, że jeśli butelki, papier i plastik będą
    > wynosić do dzwonów, to będziemy mniej płacić za śmieci (płacimy
    > 6.50/mies/os). To był i kierunek słuszny i realizacja. Pod warunkiem,
    > że dzwonów by przybywało, a nie ubywało. U nas też ubywało.

    Możesz opowiedzieć coś wiecej o tej inicjatywie? Sposób finansowania,
    skala, dlaczego się nie udało itd.

    > A propos kierunku -
    > Kobyliński kiedyś (za komuny) narysował (w "Polityce", na 1. stronie)
    > taki rysunek:
    > Pustynia, płaska. Skosem przecina ją droga. Na środku "kadru" i w osi
    > drogi - palma. Droga małym łukiem omija palmę. U podnóża palmy - wbite
    > w nią do połowy silnika auto i wylecianych dwóch gości. Jeden mówi do
    > drugiego:
    > - Ale kierunek był prawidłowy!

    W ten sposób można wysmiać realizację każdego pomysłu...
    zapewne zawsze są jakieś wady.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 136. Data: 2013-06-09 00:43:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@z...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > EKON w Warszawie spoko sobie do tej pory radził. A potem przyszła nowa
    > ustawa... i Warszawa sobie nie poradziła. I tylko tych ludzi z EKONu
    > szkoda.

    Nie znam warszawskich ustaleń wiec nie wiem na jakich zasadach był wywożone
    śmieci za darmo. Możesz przybliżyc?
    Co stoi na przeszkodzie aby firma która dotychczas wywoziła za darmo teraz
    zaproponowała najniższa stawkę i wywoziła za dodatkową kasę, czerpiąc
    jeszcze większe zyski z tego biznesu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 138. Data: 2013-06-09 01:08:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-09 00:43, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja też tak uważam :)

    A ja uważam, że powinienem płacić za wywóz śmieci (wybranej przeze mnie
    firmie), a podatki powinny być niższe :)

    --
    Liwiusz

  • 139. Data: 2013-06-09 02:05:29
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 09.06.2013 01:08, Liwiusz wrote:

    > A ja uważam, że powinienem płacić za wywóz śmieci (wybranej przeze mnie
    > firmie), a podatki powinny być niższe :)

    Noooo to wlasnie tak bylo do tej pory :)
    Nie bylo podatku smieciowego
    Firmy ze soba konkurowaly w przetargach na odsmiecanie i nie bylo
    monopolu jak po obecnych przetargach.

    zen.aspx

  • 140. Data: 2013-06-09 02:26:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A ja uważam, że powinienem płacić za wywóz śmieci (wybranej przeze mnie
    > firmie), a podatki powinny być niższe :)

    No tak, ale w twoim równaniu nie ma segregacji! :)
    Znaczy wyjąleś z rownania X zamiast je wyliczyc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin