    From: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skutecznośc wypowiedzenia regulaminu dla TPSA
    Date: Fri, 02 Feb 2007 18:26:05 +0100

    Witam,
    Ja mam pytanie odnośnie nowego regulaminu TPSA. Posiadam w TPSA tylko
    telefon. Od 1 marca wchodzi w życie nowy regulamin
    świadczenia usług telekomunikacyjnych w tym usługi powszechnej przez
    Telekomunikację Polską S.A. Z tego co rozumiem, do 14-tego lutego 2007
    r. mogę wypowiedzieć ten regulamin. Moje pytanie dotyczy tego, czy w
    takim razie skoro nie przyjmuję nowego regulaminu to przez TPSA
    dotychczasowa usługa będzie świadczona do czasu wejścia w życie nowego
    regulaminu czyli do 1-wszego marca i wtedy wyłączona, czy też będzie
    świadczona przez 30 dni od dnia dostarczenia wypowiedzenia. W
    regulaminie jest, że wypowiedzenie następuje z zachowaniem 30-dniowego
    okresu wypowiedzenie i ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego.
    Czyli wg. opinii telekomunikacji dostarczając wypowiedzenie 31
    stycznia, będę musiała płacić abonament za luty oraz marzec. Czy to jest
    prawidłowa interpretacja?

    Pozdrawiam
    Asikk