  • 1. Data: 2004-09-03 17:41:48
    Temat: sklep internetowy w stanach - co mogę zrobić jeśli mnie oszukano?
    Od: endorama <sram.n@.spam>

    Witam.
    Nie wiem czy to właściwa grupa ale patrząc po nazwach grup bardziej
    odpowiedniej nie znalazłem.
    Mam taki problem, miesiąc temu w sklepie internetowym
    www.blackwatercutlery.com zakupiłem nóż. Czytając różne fora znalazłem
    kilka osób, które złożyły zamówienie jeszcze w kwietniu tego roku a do
    tej pory nie dostali przesyłki. Wszyscy którzy próbowali się kontaktować
    z firmą nie dostali żadnej odpowiedzi na temat tego czy przesyłka już ze
    Stanów wyszła. W sumie nie dostali żadnej odpowiedzi. Do tych osób
    zaliczam się też ja. Płatność, jak to w sklepie internetowym zwykle bywa
    jest dokonywana z góry tak więc blisko 300zł zeszło z mojego konta.
    Co wg Was mogę w takiej sytuacji zrobić by odzyskać pieniądze które
    przelałem? Czy polska policja zajmuje się oszustwami internetowymi
    sklepów ze Stanów Zjednoczonych?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2004-09-04 01:39:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    endorama <sram.n@.spam> wrote:
    > przelałem? Czy polska policja zajmuje się oszustwami internetowymi
    > sklepów ze Stanów Zjednoczonych?

    Jesli placiles karta to w banku mozesz zaczac

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-04 08:07:12
    Od: endorama <sram.n@.spam>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Jesli placiles karta to w banku mozesz zaczac

    Dzięki wielkie, przynajmniej wiem od czego zacząć.