  • 1. Data: 2004-09-03 17:20:41
    Temat: PlusGSM - zmiana cennika = rozwiazanie umowy?
    Od: "Glikogen" <m...@...usun-too.pl>

    Witam

    Od pazdziernika PlusGSM cytuje "w trosce o dobro klientow" wprowadzil oplate
    za polaczenia w konsultantem w BOKu (BOK automatyczny nadal jest za darmo)
    oraz oplaty za nieterminowe placenie rachunkow. Wedlug mnie jest to zmiana
    warunkow umowy. Zmienil sie cennik i nikt nie pytal sie mnie czy sie z tym
    zgadzam czy nie.
    Czy w zwiazku z tym mozna rozwiazac z nimi umowe? Oczywiscie w BOKu twierdza
    ze nie mozna ale wcale sie im nie dziwie bo mogliby stracic wielu klientow.
    O ile wiem pod koniec zeszlego roku Idea tez mieszala cos z cenami i na
    podstawie tego mozna bylo rozwiazac z nimi umowe..

    Mam jednak watpliwosci czy to przejdzie. W koncu usluga sa rozmowy
    telefoniczne i ich ceny pozostaja bez zmian, zmieniaja sie jedynie koszty
    obslugi... chociaz bezplatny BOK mogl przeciez sprawic ze zdecydowalem sie
    na ta siec.

    Glikogen

  • 2. Data: 2004-09-03 18:53:57
    Temat: Re: PlusGSM - zmiana cennika = rozwiazanie umowy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Glikogen" <m...@...usun-too.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obslugi... chociaz bezplatny BOK mogl przeciez sprawic ze zdecydowalem sie

    Moim zdaniem cennik opłat jest integralną częścią umowy. Tak więc masz prawo
    nie wyrazić na to zgody i tym samym dojdzie do rozwiązania umowy - z winy
    Plus-a. W dalszej konsekwencji wynika z tego, że nie mają prawa domagać się
    odszkodowania za zerwanie umów zawieranych na określony czas.

  • 3. Data: 2004-09-03 19:33:25
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Plus-a. W dalszej konsekwencji wynika z tego, że nie mają prawa domagać się
    > odszkodowania za zerwanie umów zawieranych na określony czas.

    Powiedz to firmie Kruk ... ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-09-03 19:49:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    Od dzisiaj jest sąd arbitrażowy.

  • 5. Data: 2004-09-04 05:01:20
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 3 wrz o godzinie 21:33, na pl.soc.prawo, KrzysiekPP napisał(a):

    > Powiedz to firmie Kruk ... ;-)

    A co ma do tego kruk czy inny ptasznik?
    Umowa zawierana była przez pytającego z Polkomtelem a nie żadnym krukiem.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-09-04 08:37:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Od dzisiaj jest sąd arbitrażowy.

    a wlasnie mowili wtedy w TV tez cos o tym co sie dzieje w przypadku
    kradziezy telefonu, ale niedoslyszalem,
    Wiesz moze o co chodzilo?

    P.

  • 7. Data: 2004-09-04 12:30:07
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > a wlasnie mowili wtedy w TV tez cos o tym co sie dzieje w przypadku
    > kradziezy telefonu, ale niedoslyszalem,

    jak telefon ci ukradną, masz prawo żadać od operatora jego zablokowania
    (złodzień nie będzie mógł zmienić karty i go używać/sprzedać)

    pzdr,
    michal

  • 8. Data: 2004-09-04 12:56:19
    Od: "marik" <k...@p...com>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:chccgb$j6g$1@inews.gazeta.pl...

    > jak telefon ci ukradną, masz prawo żadać od operatora jego
    zablokowania
    > (złodzień nie będzie mógł zmienić karty i go używać/sprzedać)

    to chyba od 1.01.2005 :( o ile pamiętam, ale mogę się mylić.

  • 9. Data: 2004-09-04 13:00:14
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > zablokowania
    >
    > to chyba od 1.01.2005 :( o ile pamiętam, ale mogę się mylić.

    eee... ustawa weszla w zycie 3.09 (chyba) i od tego dnia mozna domagac sie
    zablokowania telefonu... a dopiero za jakis czas mamy "dostac" prawo do
    zmiany operatora z zachowaniem numeru telefonu... ale tez moge sie mylic ;-)

    pzdr,
    michal

  • 10. Data: 2004-09-06 19:17:11
    Od: sym <j...@s...sym>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > zmiany operatora z zachowaniem numeru telefonu... ale tez moge sie mylic ;-)
    ustawa weszła ale część przepisów jeszcze nie. dopiero od 1.01.05
    wchodzi w życie między innymi zachowanie numeru przy zmianie opa oraz
    blokada telefonu
    pozdro
    sym