eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep internetowy w stanach - co mogę zrobić jeśli mnie oszukano? › sklep internetowy w stanach - co mogę zrobić jeśli mnie oszukano?
    From: endorama <sram.n@.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sklep internetowy w stanach - co mogę zrobić jeśli mnie oszukano?
    Date: Fri, 03 Sep 2004 19:41:48 +0200

    Witam.
    Nie wiem czy to właściwa grupa ale patrząc po nazwach grup bardziej
    odpowiedniej nie znalazłem.
    Mam taki problem, miesiąc temu w sklepie internetowym
    www.blackwatercutlery.com zakupiłem nóż. Czytając różne fora znalazłem
    kilka osób, które złożyły zamówienie jeszcze w kwietniu tego roku a do
    tej pory nie dostali przesyłki. Wszyscy którzy próbowali się kontaktować
    z firmą nie dostali żadnej odpowiedzi na temat tego czy przesyłka już ze
    Stanów wyszła. W sumie nie dostali żadnej odpowiedzi. Do tych osób
    zaliczam się też ja. Płatność, jak to w sklepie internetowym zwykle bywa
    jest dokonywana z góry tak więc blisko 300zł zeszło z mojego konta.
    Co wg Was mogę w takiej sytuacji zrobić by odzyskać pieniądze które
    przelałem? Czy polska policja zajmuje się oszustwami internetowymi
    sklepów ze Stanów Zjednoczonych?

    Pozdrawiam,
    Marcin