    From: kondi <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skarbnik w ngo
    Date: Sun, 06 Jul 2008 17:15:46 +0200

    witam,

    swojego czasu zostalem skarbnikiem w ngo. troche sie zaczelo tam dziac
    dziwnie i postanowilem zrezygnowac z tego stanowiska, jak rowniez
    czlonkostwa w tym ngo. czy mozecie mi doradzic co powinienem dostac od
    prezesa stowarzyszenia, zeby potem nie ciagano mnie po sadach? jakis czsa
    temu dostalismy jako ngo dotacje dosc duza, o ktorej ja jako skarbnik
    dowiedzialem sie zupelnie przypadkiem, kiedy zostalo z niej juz tylko 30%
    (prezes stowarzyszenia trzyma wszystkie rachunki, wyciagi przychodza na
    jego adres, on daje wszystko od razu do biura rachunkowego, wiec zupelnie
    nie mam dostepu do danych) wiem, ze dalem ciala i to mocno, bo zbyt
    zaufalem znajomemu, ale nie mialem wczesniej podstaw do zakladania takej
    sytuacji.

    jak moge zakonczyc sytuacje, zeby miec swiety spokoj?