  • 31. Data: 2012-06-13 23:24:21
    Temat: Smieci, bylo: skan dowodu...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Jun 2012, Liwiusz wrote:

    > teraz są jakieś urzędowe rejonizacje, czy też nawet gminy mają
    > monopol na zawieranie umów ze śmieciarzami w imieniu mieszkańców - z tego co
    > czytałem cuś na ten temat niedawno.

    Własnie jest na etapie wdrażania.
    Trwa okres przejsciowy, w którym zainteresowani maja czas na
    powypowiadanie własnych umów, co polecam uwadze wszystkim
    samodzielnie zawierajacym (dotad) takie umowy.

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2012-06-14 00:04:55
    Temat: Re: Smieci, bylo: skan dowodu...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Własnie jest na etapie wdrażania.
    > Trwa okres przejsciowy, w którym zainteresowani maja czas na
    > powypowiadanie własnych umów, co polecam uwadze wszystkim
    > samodzielnie zawierajacym (dotad) takie umowy.

    Jakieś szczegóły mógłbyś, proszę, wskazać? (sorki, nie śledziłem wątku
    przed zmianą tematu)