  • 1. Data: 2012-05-30 13:55:43
    Temat: Policja mnie wzywa...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
    czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
    na parkingu strzeżonym.

    Co się robi w takich wypadkach?

    MJ

  • 2. Data: 2012-05-30 14:54:30
    Temat: Re: Policja mnie wzywa...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.05.2012 13:55, Michal Jankowski pisze:
    > że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
    > czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
    > na parkingu strzeżonym.
    >
    > Co się robi w takich wypadkach?

    Zeznaje policji jak wyżej.

  • 3. Data: 2012-05-30 14:59:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@f...edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
    > czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
    > na parkingu strzeżonym.
    >
    > Co się robi w takich wypadkach?

    ukradli ci kiedyś tablice?
    Masz inne auto o numerach które szukają?
    To złóż wyjaśnienia i o ile nie maja np. twojego zdjęcia ze stacji
    benzynowej - pewnie przyjmą wyjaśnienia i będą szukać dalej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 4. Data: 2012-05-30 15:30:34
    Od: ETR <n...@n...pl>

> [...]
    > że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
    > czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi

    Znany proceder...w Lublinie były takie akcje ze kradli tablice,
    tankowali - uciekali po czym zakladali tablice z powrotem

    moj kolega się tak zdziwił gdy przyszli policjanci pytać o srebrną hondę
    civic na jego numerach a on od lat jezdzi jeepem

    Paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 5. Data: 2012-05-30 15:37:51
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Co się robi w takich wypadkach?

    Troche OT:
    Moj kumpel wlasnie dostal wezwanie z policji,
    ze ma sie stawic dnia x-y w charakterze swiadka
    w jakiejs sprawie dot. korupcji.
    Na bank to pomylka, ale z ciekawosci wybierze sie
    i opowie :).

  • 6. Data: 2012-05-30 17:48:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-05-30 13:55:43 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> said:

    > że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
    > czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
    > na parkingu strzeżonym.
    >
    > Co się robi w takich wypadkach?

    Najczęściej idzie się w dniu wskazanym dać się przesłuchać w sprawie.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2012-05-30 22:50:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:
    > że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
    > czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
> [...]

    oswiadcza jak wyzej.

    ze cie nie wsadza, bo ci nie uwierza, to ci nie moge zagwarantowac.

  • 8. Data: 2012-05-30 22:52:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > oswiadcza jak wyzej.
    >
    > ze cie nie wsadza, bo ci nie uwierza, to ci nie moge zagwarantowac.

    a to już zależy jak wygląda :)

  • 9. Data: 2012-05-30 23:12:53
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-30 22:52, Marek Dyjor pisze:

    > a to już zależy jak wygląda :)

    Na portalach są komunikaty o złodziejach tablic i paliwa. Policja
    ostrzega ;-)
    Tak, że to jest problem znany.

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-05-31 09:15:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > oswiadcza jak wyzej.
    >
    > ze cie nie wsadza, bo ci nie uwierza, to ci nie moge zagwarantowac.

    Za wykroczenie z art. 119 to się chyba nie wsadza? Czy za fałszywe
    zeznania?

    Chyba nikt nie będzie podejrzewać, że przekładam własne tablice na
    cudzy samochód, żeby nim kraść benzynę?

    A gdyby wezwanie było nie na Białołękę, tylko do Ustrzyk Dolnych, to
    też tam trzeba jechać?

    MJ