  • 201. Data: 2004-09-25 12:20:38
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > mam obowiazek chronic swe dziecko

    Jak w beton.

    > dlatego nie ide z tym na policje tylk osam zalatwiam sprawe.

    Więc prawdopodobnie twoje dziecko straci ojca, bo jego ojciec pójdzie
    siedzieć za brutalne pobicie, a gdy wyjdziesz, nikt nie dopuści cię
    do ludzi a koledzy chłopca, któremu będziesz być może chciał kiedyś
    pomóc, pobiją cię, bo prawdopodobnie jego też chciałeś pobić (w końcu
    będziesz kryminalistą po wyroku).

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 202. Data: 2004-09-25 12:22:44
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:

    > Nie no, nie wchodź w demagogię. Nienormalne jest, aby dorosły mężczyzna
    > zapraszał młodych chłopców na lody.

    Nie chodzi o to czy normalne czy nie. To czy facet zawinił, czy nie,
    może jedynie rozstrzygnąć sąd, a nie jakiś przewrażliwiony tatuś.

    > Po prostu normalni dorośli mężczyźni tak nie robią.

    Normalni ludzie także nie pomagają staruszkom. To znaczy że jeśli któryś
    chce takowej pomóc, powinien być pobity, bo na pewno chciał ją okraść?

    > skazanego przez sąd pedofila

    Był skazany, odsiedział swoje, wyszedł.

    > posądzać o dobre intencje jest jednak trudno, nieprawdaż?

    Nie. Pedofil też jest człowiekiem. Zrobił źle, odsiedział karę.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Porządek to jedna z nieskończenie wielu wersja chaosu (C) Beiru 2003

  • 203. Data: 2004-09-25 12:35:00
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > poronwanie jest do dupy o czym pisalem.

    Przecież pedofil też zakłócił spokój twojego dziecka. Zaczepił je, tak jak
    staruszki zaczepiają innych.

    > Martynka jest dziewczynka ktora sie bardzo czesto opiekowalem (po kilka
    > godzin dziennie ) odkad miala 0,5 roku.

    I chwała ci za to.

    > Teraz chodzi do 2 klasy podstawowki, gdyby w stosunku do nie j taka
    > propozycja padal, zarznal bym skurwiela zanim kogokolwiek zdazyl by
    > sprowadzic do piwnicy, to jest moje zdanie i mam prawo je miec.

    Więc zostałbyś skazany, a Martynką nie miałby się kto opiekować. Znaleźliby
    się ludzie, którzy wmówiliby jej, że to wszystko jest jej winą i Martynka
    miałaby poważne problemy psychiczne.

    Alternatywa: Zgłosić sprawę na Policji. Martynka nauczyłaby się, że istnieje
    w tym kraju Policja, a ty opiekowałbyś się nią dalej.

    > Piszesz ze nie bedziesz sie wypowiadac na temat leczenia tej osoby bo nie
    > jetses psychologiem, no to na jakiej podtsawie masz czelnosc wypowiadac
    > sie jako "matka dziecka" skoro nie Wiesz jakie to uczucie i najprawdopodobnie
    > nigdy jego nie zaznasz?

    Też mam osoby, na których mi zależy. Kiedy dowiedziałem się, że mojego
    chłopaka jakiś koleś okradł w tramwaju i chciał gdzieś zaciągnąć, kiedy
    wyobraziłem sobie strach w oczach Łukasza, pierwsza myśl też była podobna
    - miałem ochotę wziąć kosę, znaleźć skurwiela i rozpruć mu brzuch. Tyle
    że mózg mam po to żeby z niego czasami korzystać, usiąść, policzyć do
    dziesięciu, uspokoić się i załatwić sprawę tak jak załatwia się ją
    w państwie prawa. Człowiek to coś więcej niż akcje i reakcje.

    > Nie rozumiezz, nie jestes w stanie wyobrazic sobie

    Owszem, jestem. Tyle że ja patrzę na tą sprawę obiektywnie, ty siłą
    rzeczy nie.

    > nieodpowiadaj na tego posta. bo nie mam zamiaru tego gowna czytac.

    Nie musisz.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    PEBKAC: Problem Exists Between Keyboard And Chair - Bofh Excuse #351

  • 204. Data: 2004-09-25 12:54:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przecież pedofil też zakłócił spokój twojego dziecka. Zaczepił je, tak
    jak
    > staruszki zaczepiają innych.

    nadal do dupy, porownujesz probe sciagniecia dzieciaka do piwnicy w celu
    "wybzykania"
    do szturchniecia staruszki, sorry ale EOT

> [...]
    Znaleźliby
    > się ludzie, którzy wmówiliby jej, że to wszystko jest jej winą i

    jak sie robi to sie robi z glowa po pierwsze a jak juz to skazany na
    bardzo krotko,
    w takiej sytuacji kazdy jeden psycholog by wyciagnal z wiezeinia.

    Ostatnio masz na tvnie REALITY policyjne. Byla sytuacja ze ze matka jednej
    dziewczyny
    krecila z facetem z ktorym ona slub brala (corka).
    Corka zabila tego faceta.
    Dostala cos w zawieszeniu.
    Jak juz chcesz oceniac tro patrz na sytuacje, nie mozesz porownywac,
    zaicia pobicia kogos takiego (przy takich propozycjach) np do zabicia
    pobicia staruszki na przystanku

    > Alternatywa: Zgłosić sprawę na Policji. Martynka nauczyłaby się, że
    istnieje
    > w tym kraju Policja, a ty opiekowałbyś się nią dalej.

    no i co policja by zrobila powiedz mi, powiesz pewnie nie wiem bo nie
    jestem policjantem,
    ja tez nie jestem ale powiem, gowno.

    P.

  • 205. Data: 2004-09-25 13:09:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > rozumiem z jakby ktos Ci sie wpieprzyl do chaty z nozem tez bys go nie
    > zatsrezlil trzymajac bron bo nie ma dowodow, mogl np pomylic mieszkania,
    > albo przyszedl po kawalek chleba (odkroic sobie) tak?
    > :)

    Obrona konieczna to jedna rzecz (i niekoniecznie trzeba od razu strzelać
    - zwłaszcza, że nie mam broni palnej).

    Drugą rzeczą jest chęć zemsty i zmasakrowania kogoś - którą niestety
    prezentujesz.

  • 206. Data: 2004-09-25 13:11:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > ale Ty w ten sposob nadal myslisz jezeli nawet sie go zobaczy kolejnego
    > dnia z innym dzieciakiem. Wiec jezeli w tym momencie nie dostrzegasz
    > nieprawidlosci w zaproszeniu na loda dnia poprzedniego,

    Nie masz dowodu, że miał na myśli to, co ty masz na myśli...

    > uwazasz to za bezinteresowna pomoc (maseczka na twarz?) no to sorry.

    Jaka maseczka?

  • 207. Data: 2004-09-25 13:16:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > nie dopuszczam przerywam i czynie o czym pisalem.

    Cóz - opisywałeś już scenę w trakcie stosunku. Czyli nie zapobiegłeś,
    choć mogłeś.

    > mam obowiazek chronic swe dziecko

    Owszem. Ale nie masz prawa masakrować ludzi tylko za to, że
    podejrzewasz, że je chcieli skrzywdzić.

    W przypadku drugiego hipotetycznego dziecka, zakładając, że faktycznie
    zauważyłeś, że się dobierał - też nie wolno masakrować. Należy
    powstrzymać i dostarczyć władzom.

    > dlatego nie ide z tym na policje tylk osam zalatwiam sprawe.

    I dlatego właśnie jesteś tak samo zły, jak pedofil _gwałcący_ (już nawet
    nie dobrowolnie, tylko gwałcący) dziecko. On folguje swoim żądzom (seks
    z nieletnim), a ty swoim (brutalne pobicie).

  • 208. Data: 2004-09-25 13:20:46
    Temat: Re: s?siad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    futszaK wrote:

    > polskie prawo jest pokopane, jak seksi się ze sobą dwóch
    > czternastolatków to nie jest to pedofilia, jak jeden z nich skończy 15
    > to już jest to pedofilia :P

    To nie do końca tak.

    KK zabrania i wyznacza karę za seks z osoba przez 15. urodzinami. Z tym
    że pod przepisy KK podpadają osoby po 17. urodzinach (i tylko w
    przypadku zbrodni - po 16.).

    Niemniej jednak teoretycznie może dojść do idiotycznej sytuacji, w
    której osoba dzień po 17. urodzinach po 'przyłapaniu' osobą dzień przed
    15. urodzinami idzie do paki. A osoba 40-letnia przyłapana z osobą dzień
    po jej 15. urodzinach - nie.

  • 209. Data: 2004-09-26 08:02:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat Freud jest ojcem psychiatrii - a to jest jak najbardziej prawdziwa
    > nauka

    Normalnego psychiatry jeszcze nie spotkałem. Może miałem pecha?

    pzdr
    Leszek

  • 210. Data: 2004-09-26 10:04:52
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Leszek napisał(a) w wiadomości news:cj5t2l$7g2$1@opal.icpnet.pl:

    > Normalnego psychiatry jeszcze nie spotkałem. Może miałem pecha?
    >
    > pzdr
    > Leszek

    Nie miałeś pecha, tylko jesteś chory (nienormalny) i dlatego każdy psychiatra z
    którym się spotykasz wydaje Ci się nienormalny.

    --
    JOHNSON :)