  • 181. Data: 2004-09-24 21:53:58
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) writes:

    [...]

    > Powiedziałbym że nawet mniej. Takie a nie inne skłonności seksualne
    > nie przekreślają człowieka jako jednostki.

    Przekreślają. Nikt nie lubi zboczeńców.

  • 182. Data: 2004-09-24 21:56:47
    Temat: Re: s?siad pedofil-dlugie
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    futszaK <f...@p...pl> writes:

    [...]

    > mam znajomego o tego typu ciągotkach, co ciekawe od pół roku żyje
    > w szczęśliwym pedofilnym związku

    Nie znam się na tym, ale IMO nie powinieneś tego traktować jako czegoś
    normalnego, a tym bardziej legalnego.

  • 183. Data: 2004-09-25 01:40:36
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Leszek <l...@p...fm> wrote:

    > Zdecydowana większość społeczeństwa nie uważa pedalstwa za stan "normalny".

    Ich problem.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 184. Data: 2004-09-25 01:44:34
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > a w jaki sposob one Cie krzywdza?

    Zakłócają mój spokój.

    > Ja wiem ze lubisz gdy Ci sie wklada,

    Po czym wnosisz?

    Nie, nie lubię.

    > ale nie mozna zakladac ze malemu dziecku by to sie tez podobalo.

    Pokrętną masz logikę. Dla mnie zaproszenie na lody jest zaproszeniem na lody
    a zaproszenie na seks jest zaproszeniem na seks. Udowodnij ze stuprocentową
    pewnością, że dla tego chłopaka nie.

    > proponuje mojemu, widze zaraz jak z innym robi, ale to sad ustali czy to
    > prawda choc jak to widzialem, gratuluje, EOT.
    > Sad by wypuscil, bo dzieciak ktory robil to za pieniadze by nic nie
    > powiedzial.

    Nie tędy droga, nie uważasz?

    > i przez lata mialo by mnie skrecac, ze nie tknalem typa ktory chcial
    > sie seksisc z moim dzieciakiem? O nie, z pewnoscia nie.

    Skręcać? To że masz wypaczone poczucie sprawiedliwości to twój problem.
    Proponuję poddać się leczeniu.

    > 13? :-)

    Nadal pudło. Uprzedzając następne pytanie, nie 14.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    k*rwa, gopher! ja chyba wezmę siekierę i Cię zapierd*lę. (C) zwiecha

  • 185. Data: 2004-09-25 01:46:36
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Piotr Dembiński <p...@i...org> wrote:

    > Nie znam się na tym, ale IMO nie powinieneś tego traktować jako czegoś
    > normalnego, a tym bardziej legalnego.

    Jeśli futszaK myśli o tej osobie o której ja myślę to jest to legalne,
    chłopak ma ukończone 15 lat.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Gophik Ty słodki brutalu! ; ) (C) Martusia (Psotna Myszka) 25.03.2k3

  • 186. Data: 2004-09-25 01:47:34
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    > Przekreślają. Nikt nie lubi zboczeńców.

    Nie przekreślają. Seksualność nie świadczy o człowieku. Jeśli ktoś
    jest pedofilem ale pięknie maluje to też należy spalić jego obrazy?

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    twoja ewentualna kobieta bedzie miala raj:) (C) meganka o crontabach

  • 187. Data: 2004-09-25 01:59:35
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <g...@s...tpi.pl> napisal(a):

    > Pokrętną masz logikę. Dla mnie zaproszenie na lody jest zaproszeniem na lody
    > a zaproszenie na seks jest zaproszeniem na seks. Udowodnij ze stuprocentową
    > pewnością, że dla tego chłopaka nie.

    Nie no, nie wchodź w demagogię. Nienormalne jest, aby dorosły mężczyzna
    zapraszał młodych chłopców na lody. Po prostu normalni dorośli mężczyźni
    tak nie robią. Chyba, że znajdzie się wśród nich ktoś pokroju..., no nie
    wiem, np. Janusza Korczaka, tyle tylko, że skazanego przez sąd pedofila
    posądzać o dobre intencje jest jednak trudno, nieprawdaż?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 188. Data: 2004-09-25 03:25:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samotnik wrote:

    > Nie no, nie wchodź w demagogię. Nienormalne jest, aby dorosły mężczyzna
    > zapraszał młodych chłopców na lody. Po prostu normalni dorośli mężczyźni
    > tak nie robią.

    W demagogię, serdeńko, to wchodzisz Ty - "coś jest na pewno złe, bo
    nienormalne". A co ma do tego normalność/nienormalność? Ktoś komuś
    bezinteresownie pomoże to też powinien być podejrzany o chęć
    molestowania seksualnego? Bo bezinteresowna pomoc jest obecnie raczej
    nienormalna...

    > Chyba, że znajdzie się wśród nich ktoś pokroju..., no nie
    > wiem, np. Janusza Korczaka, tyle tylko, że skazanego przez
    > sąd pedofila

    Który karę odbył...

    > posądzać o dobre intencje jest jednak trudno, nieprawdaż?

    Jasne. O złe znacznie łatwiej.
    Niemniej jednak słowem-kluczem jest tutaj użyte przez Ciebie 'posądzać'.

  • 189. Data: 2004-09-25 03:26:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samotnik wrote:

    > tak nie robią. Chyba, że znajdzie się wśród nich ktoś pokroju..., no nie
    > wiem, np. Janusza Korczaka, tyle tylko, że skazanego przez sąd pedofila

    W dzisiejszych czasach pewnie i Korczak zostałby obwołany pedofilem -
    przecież 'normalny mężczyzna' nie zajmuje się dziećmi, tylko ogląda TV i
    pije piwo...

  • 190. Data: 2004-09-25 09:17:45
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 21:16:02 +0200, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Wziąłeś pod uwagę możliwość, iż WHO zdominowane jest przez gejów i
    > lesbijki?
    > Zdecydowana większość społeczeństwa nie uważa pedalstwa za stan
    > "normalny".

    W WHO zasiadają najwybitniejsze światowe autorytety w dziedzinie medycyny.
    A społeczeństwo... a społeczeństwo jest przypadkowe.

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące: